شایعه: بازی Scalebound برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

رسانه کلیک - به گفته یکی از منابع خبری معتبر احتمال انتشار بازی Scalebound برای نینتندو سوییچ به صورت انحصاری وجود دارد و این بازی به دستان نینتندو احیا خواهد شد.

شایعه: بازی Scalebound برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

بازی Scalebound از سال 2013 میلادی توسط پلاتینوم گیمز (Platinum Games) در حال ساخت است. استودیو ژاپنی که با ساخت بازی‌های مطرحی از جمله Bayonetta توانسته مهارت‌های خودش را در ژانر هک اند اسلش ثابت کند. بازی Scalebound در ابتدا قرار بود توسط مایکروسافت به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه شود اما به طرز عجیبی روند توسعه‌ی این بازی متوقف شد و در ژانویه سال 2017 میلادی (مصادف با دی ماه 95) به صورت رسمی خبر لغو ساخت این بازی اعلام شد تا طرفداران مایکروسافت خیلی زودتر از آن چه که انتظارش داشتند با یکی از مورد انتظارترین بازی‌های‌شان خداحافظی کنند.

به گفته‌ی امران خان (Imran Khan) ویرایشگر ارشد وب‌سایت گیم اینفورمر نیننتدو می‌تواند این بازی مرده را یک بار دیگر احیا کند. همان طور که می‌دانید گفته می‌شود علاوه بر بازی‌های Bayonetta 3 و Astral Chain که توسط پلاتینوم گیمز برای کنسول نیننتندو سوییچ در حال توسعه است، یک بازی دیگر نیز قرار است توسط این استودیو ژاپنی برای این کنسول دستی دوست داشتنی ساخته شود. Nintendo Insider مدعی شده است که این بازی جدید، عنوان Scalebound خواهد بود!

همان طور که پیش از این اشاره شد، این بازی قرار بود به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت عرضه شود و مسئله اینجاست که حق امتیاز این IP تمام و کمال در اختیار شرکت مایکروسافت است. بنابراین اگر قرار باشد Scalebound برای نینتندو سوییچ توسعه داده شود، احتمالا نینتندو حق امتیاز این بازی را از مایکروسافت خریداری کرده است.

علاوه بر این مسئله، همکاری‌های مشترک بین پلاتینوم گیمز و نینتندو بر سر توسعه‌ی بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ در سال‌های اخیر شدت زیادی گرفته است و با توجه به این که بیشتر دوست‌داران این کنسول دستی به بازی‌های ژاپنی علاقه مند هستند، انتشار بازی Scalebound برای نینتندو سوییچ هم می‌تواند یک انتخاب درست و صد البته جذاب برای این کنسول باشد تا مطابق انتظار بسیاری از تحلیل‌گران، کنسول نینتندو سوییچ در سال جاری میلادی، به پرفروش‌ترین کنسول در سراسر جهان تبدیل شود.

ارسال نظر