هاست اختصاصی برای چه کسانی مناسب است ؟

هاست اختصاصی به هاستی گفته می‌شود که تمامی منابع سرور در اختیار یک کسب‌ و کار قرار می‌گیرد و هیچ‌ شخص دیگری اجازه استفاده از آن را ندارد.

هاست اختصاصی برای چه کسانی مناسب است ؟

همین امر باعث می‌شود سرعت رد و بدل شدن اطلاعات به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و باتوجه‌ به این مسئله که این هاست تنها در مالکیت یک نفر یا سازمان قرار دارد، از امنیت بیشتری نسبت به هاست های اشتراکی بهره می برد . پارس وب سرور یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت‌ هایی است که خدمات خرید هاست اختصاصی را ارائه می‌دهد و با خدمات گسترده در حوزه هاستینگ توانسته است به رشد کسب‌ و کارهای زیادی در ایران کمک کند.

آیا کسبو کار شما بزرگ است؟ 

اگر می‌خواهید از هاست اختصاصی استفاده کنید، بهتر است به سایز کسب‌ و کار خود توجه داشته باشید. شاید برای خودتان پیش آمده که هنگام مراجعه به یک سایت در زمان مشخصی متوجه در دسترس نبودن آن شده اید این موضوع میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که یکی از آن ها کافی نبودن منابع هاست سایت مورد نظر است . اگر اپلیکیشن یا وب سایت شما کاربران زیادی دارد و منابع سرور باید در لحظه جواب گوی تعداد زیادی از کاربران باشد می‌توانید استفاده از هاست اختصاصی را مد نظر قرار دهید.

آیا اطلاعات محرمانه دارید؟

یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود استفاده از هاست اختصاصی ایران مد نظر قرار گیرد، میزان اهمیت اطلاعات میزبانی شده است. بسیاری از کسب‌ و کارها به دلیل ماهیت اطلاعات خود به هاست‌ های اختصاصی نیاز دارند؛ زیرا در هاست‌ های اختصاصی تنها یک شخص یا یک ارگان به اطلاعات دسترسی دارند و همین امر خطر از دست‌ روی اطلاعات یا حملات هکری را به میزان بسیار زیادی کاهش می‌دهد. باتوجه‌ به این موارد، معمولا ارگان‌ ها و نهاد ها برای میزبانی داده های خود از هاست‌ های اختصاصی استفاده می کنند.

پارس وب سرور

آیا عملکرد سایت برای شما مهم است؟

سرعت اجرای درخواست ها و دریافت پاسخ از سمت سرور ارتباط مستقیمی با منابع سرویس میزبان دارد. در زمان پیک بازدید ، بازدهی هاست های اشتراکی به صورت ملموسی کاهش پیدا می کند و این امر بر کسی پوشیده نیست. تصور کنید شما یک شرکت صادراتی هستید و مشتریان زیادی در سراسر دنیا دارید. بی‌شک، یکی از مهم‌ ترین مواردی که باعث می‌شود مشتریان به شما اعتماد داشته باشند، سرعت بالا و عملکرد بهینه سایت است. زیرا وب سایت شما بهترین بستر برای معرفی کسب و کار شما می باشد . در نتیجه، خرید هاست‌های اختصاصی نقش زیادی در افزایش اعتبار شما خواهد داشت.

آیا کسب‌ و کار شما رو به پیشرفت است؟

یکی از ویژگی‌ های بسیار مهم هاست اختصاصی مقیاس‌ پذیری بالاست. اگر کسب‌ و کار شما رو به پیشرفت است و مطمئن هستید که به‌ زودی بخش‌ها و ویژگی های زیادی به سایت اختصاص داده می‌شوند که هر یک می‌توانند ورودی‌ های زیادی داشته باشند و به رشد برند شما کمک کنند، بهتر است از هاست‌ های اختصاصی استفاده کنید. این هاست‌ ها به راحتی فضا را برای توسعه سایت در اختیار شما قرار می‌دهند و به موفقیت شما در بازار های داخلی و خارجی کمک می‌کنند.

فرق سرور اختصاصی با هاست اختصاصی چیست ؟

راه اندازی و کانفیگ سرور اختصاصی نیاز به دانش فنی نسبتا زیادی دارد اگر شما به عنوان صاحب یک کسب و کار علم مدیریت سرور اختصاصی را ندارید ، از طرفی نمی خواهید بابت لایسنس های مورد نیاز برای راه اندازی سرویس ها پول اضافه ای پرداخت کنید ، هاست اختصاصی گزینه مناسب تری برای شما می باشد .

هاست اختصاصی پارس وب سرور

موارد مهم در خرید هاست اختصاصی

با اینکه خرید هاست‌های اختصاصی می‌تواند گزینه خوبی باشد؛ اما باید بدانید هاست اختصاصی برای تمامی کسب‌ و کارها مناسب نیست. در ادامه، به این مسئله می‌پردازیم .

هزینه نسبتا بالاتر

مهم‌ ترین مسئله‌ای که در زمان استفاده از این هاست‌ها مطرح می‌شود، هزینه بالای آن است. بهتر است بدانید باتوجه‌به این مسئله، این هاست به‌صورت اختصاصی به یک نفر یا یک ارگان اختصاص داده می‌شود و هیچ فرد یا ارگان دیگری نمی‌تواند به آن محدوده وارد شود، هزینه به میزان چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل، کسب‌وکارهای کوچک یا کسب‌ و کارهایی که بودجه محدودی دارند و در ابتدای مسیر هستن ، بهتر است استفاده از هاست‌ های اشتراکی را مدنظر قرار دهند تا بتوانند هزینه‌ ها را به خوبی مدیریت کنند.

ویژگی های سرویس هاست اختصاصی 

استفاده از هارد های پر سرعت ، گارانتی 7 روزه بازگشت وجه در صورت عدم رضایت کاربر از سرویس ، گواهی SSL رایگان ، بکاپ های سیستمی روزانه/ هفتگی / ماهانه و قابلیت ریستور آن توسط کاربر ، وب سرویس قدرتمند LiteSpeed ، کنترل پنل قدرتمند Cpanel از ویژگی های هاست اختصاصی پارس وب سرور می باشد .

آیا هاست‌های اختصاصی بخریم یا خیر؟

زمانی که صحبت از هاست‌های اختصاصی می‌شود، این سوال مطرح می‌شود که آیا باید برای خرید این هاست‌ ها اقدام کنیم یا خیر. بهتر است بدانید تهیه هاست اختصاصی به نیاز های شما بستگی دارد. به‌طور مثال، اگر شما یک ارگان آموزشی بزرگ مانند دانشگاه هستید، هاست ‌های اختصاصی پاسخگوی نیازهای شما هستند. همچنین، در کنار این موارد، باید به این مسئله توجه کنید که آیا می‌توانید بودجه آن را تامین کنید؟ باتوجه ‌به این مسئله که امنیت و عملکرد هاست‌های اختصاصی بسیار بالاست، با استفاده از این هاست‌ها اعتبار شما بالا می‌رود.

آشنایی با دیگر خدمات شاخص پارس وب سرور

موردی که این شرکت را با دیگر شرکت های هاستینگ متمایز میکند تنوع در نوع هاست های ارایه شده در کنار سابقه درخشان پشتیبانی فنی می باشد . در ادامه به بررسی برخی از ایت خدمات می پردازیم .

  • هاست پایتون

    اگر شما توسعه دهنده پایتون Python هستید و دنبال هاست پایتون با قیمت و کیفیت مناسب میگردید ، پارس وب سرور یه انتخاب مطمئن برای شماست. هاست های زیر قابلیت انتخاب نسخه پایتون را دارد و شما دسترسی به نسخه های 2.7,  3.3,  3.4,  3.5, 3.6,  3.7,  3.8,  3.9,  3.10, 3.11 را دارید و به راحتی می توانید هر کدام از نسخه هایی که مورد نیاز است را با یک کلیک فعال کنید.

  • هاست ابری نود جی اس: 

    هاست نود جی اس یکی از هاست ‌هایی است که با زبان js طراحی شده است و از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به امنیت بالا و قابلیت مقیاس‌پذیری اشاره کرد. با این سرویس ابری دیگر نیاز نیست نگران خرید سرور مجازی یا اختصاصی و تنظیم آن باشید فقط کافی است با چند کلیک ساده پروژه خود را راه اندازی کنید

  • هاست لاراول:

    اگر شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که از فریم ورک محبوب لاراول laravel برای سایت خود استفاده میکنید ما سرویس های زیر را برای راه اندازی سایت لاراول شما پیشنهاد میکنیم. در سرویس های زیر امکان انتخاب نسخه php برای شما فراهم بوده و بدون کوچکترین مشکل با راه اندازی لاراول در هاست می توانید از سرویس های زیر استفاده کنید. 

  • هاست ابری وردپرس:

    وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار پرطرفدار است که امکان بسیار خوبی را به وب مستر ها ارائه میکند و شما با کمترین هزینه و زمان یک وب سایت راه اندازی کنید. ماموریت اصلی پارس وب سروردر این سرویس پایداری و سرعت بسیار بالا و پشتیبانی از حجم بالایی از بازدید کنندگان وب سایت شما می باشد. دیگر نگرانی تنظیم و نگهداری سرورها را نخواهید داشت و سایت های شما با هر زبانی که باشد با چند کلیک بر بستر سرویس ابری راه اندازی خواهد شد.

خرید هاست اختصاصی پارس وب سرور

خرید هاست اختصاصی و تجربه پیشرفت و موفقیت

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد هاست‌های اختصاصی در اختیار شما قرار دهیم. این هاست ‌ها ویژگی‌ های بسیار زیادی دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به امنیت بالا، عملکرد سریع و مقیاس‌پذیری مناسب اشاره کرد؛ بنابراین، کسب‌ و کارهایی که سایز بزرگی دارند، در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارند یا ماهیت اطلاعاتشان محرمانه است، بهتر است از هاست‌ های اختصاصی استفاده کنند. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید و استفاده از خدمات هاست اختصاصی هستید، می‌توانید به پارس وب سرور مراجعه کنید. این شرکت فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرد و امروزه توانسته است به یک برند معتبر و قابل ‌اعتماد تبدیل شود.

 

ارسال نظر