نسخه رایگان اسپاتیفای به قابلیت رد تبلیغات مجهز شد؛ ترفندی برای شناخت بهتر کاربران
رسانه کلیک - نسخه رایگان اسپاتیفای به قابلیت جدیدی مجهز می شود. در حال حاضر کاربران رایگان اسپاتیفای در کشور استرالیا می توانند تبلیغات را رد کنند.
سرویس پخش موسیقی Spotify در حال بررسی ویژگی جدیدی است. کاربران نسخه رایگان اسپاتیفای از این پس می توانند تبلیغات این سرویس پخش موسیقی را رد کنند. این ویژگی با نام «Active Media» شناخته می شود و هم اکنون در اختیار کاربران در استرالیا قرار گرفته است.
در حالی که تبلیغ دهندگان برای نسخه کامل تبلیغات خود به Spotify هزینه پرداخت می کنند، کاربران رایگان اسپاتیفای قادر به رد این تبلیغات خواهند بود.
زمانی که یک تبلیغ در میان موسیقی های در حال پخش منتشر می شود، کاربران می توانند تبلیغ مورد نظر را مشاهده و یا آن را رد کند. این موضوع شاید برای تبلیغ دهندگان مقداری عجیب باشد ولی در آینده این ویژگی برای شرکت ها مفید خواهد بود.
اسپاتیفای توسط این قابلیت می تواند سلیقه کاربران خود را بشناسد و در آینده از آن ها برای تبلیغات هدفمند استفاده کند. بر اساس اعلام Spotify، ویژگی Active Media در نوع خود اولین در جهان است. این قابلیت به اسپاتیفای اجازه می دهد تا نحوه برخورد کاربران با تبلیغات را شناسایی کند.
به وسیله این ویژگی سرویس پخش موسیقی Spotify قادر به پخش تبلیغات با توجه به سلیقه و نیاز کاربر است. در حال حاضر اسپاتیفای در رابطه با امکان عرضه این قابلیت در کشورهای دیگر اطلاعاتی را منتشر نکرده است. به اعتقاد این سرویس پخش موسیقی، این قابلیت تکاملی در تبلیغات اسپاتیفای خواهد بود.
اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی بوده که در سال 2006 تاسیس و در سال 2008 در 65 کشور عرضه شد. در حال حاضر این سرویس طرفداران زیادی دارد. سامسونگ در مراسم معرفی گلکسی نوت 9 از همکاری با شرکت اسپاتیفای خبر داد ( گوشی سامسونگ نوت 9 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین هوشمند و قلم جادویی ).