اپرا مرورگر مخصوص وب 3 خود را با نام Crypto Browser معرفی کرد

این مرورگر دارای یک کیف پول ارز دیجیتال غیرامانی است و نسخه بتا آن اکنون برای ویندوز، مک و اندروید قابل دریافت است.

اپرا مرورگر مخصوص وب 3 خود را با نام Crypto Browser معرفی کرد

Opera، شرکت نروژی که برای مرورگر اینترنتی‌اش معروف است، نسخه بتا پروژه جدید Crypto Browser خود را منتشر کرده است. هدف مرورگر کریپتو اپرا تسهیل تجربه تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp)، بازی‌ها و پلتفرم‌های متاورس با ارائه دسترسی مستقیم به خدمات Web3 است.

مرورگر فعلی اپرا دارای مسدودکننده تبلیغات و Trackerها است که به ایمن کردن آن کمک شایانی می‌کند. مرورگر جدید Crypto Browser این ویژگی‌های امنیتی را حفظ کرده و درعین‌حال دارای دسترسی مستقیم به صرافی‌های غیرمتمرکز، DAppهای بازی و NFT ، و همچنین پشتیبانی از تلگرام، واتس‌اپ و توییتر است.مرورگر Crypto Browser اپرا

یورگن آرنسن (Jorgen Arnesen)، معاون اجرایی بخش موبایل در اپرا بیان کرد که هدف اصلی این پروژه گسترش پذیرش عمومی ارزهای دیجیتال و Web 3 است:

«پروژه مرورگر کریپتو اپرا تجربه Web3 ساده‌تر، سریع‌تر و خصوصی‌تر را برای کاربران نوید می‌دهد. این مرورگر تجربه کاربری Web3 را که اغلب برای کاربران معمولی گیج‌کننده است، ساده‌تر می‌کند. اپرا معتقد است که برای آنکه استفاده از وب غیرمتمرکز به پتانسیل کامل خود برسد، استفاده از Web3 باید آسان باشد.»

کیف پول غیر امانی داخلی این مرورگر در نسخه بتا از اتریوم پشتیبانی می‌کند و به لطف همکاری‌های اخیر، به‌زودی به پالیگان، سولانا، Nervos Network، Celo و سیستم‌های نام‌گذاری مانند Unstoppable Domains، Handshake و Ethereum Name Service گسترش خواهد یافت. انتظار می‌رود ادغام اپرا با پالیگان در سه ماه اول سال 2022 اجرایی شود.

این کیف پول از استانداردهای توکن قابل معاوضه ERC-20 و همچنین استانداردهای توکن غیر قابل معاوضه ERC-721 پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از استاندارد ERC -1155 نیز در سه ماه اول سال 2022 عرضه خواهد شد.

کاربران همچنین می‌توانند با پول فیات رمزارز بخرند، ارزهای دیجیتال را به یکدیگر سواپ (تبدیل) کنند و به گالری NFT خود دسترسی پیدا کنند. نسخه بتا مرورگر Crypto Browser اپرا هم‌اکنون برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و اندروید قابل دریافت است.

ارسال نظر