بهترین اپلیکیشن های تریدینگ | برنامه‌های واجب برای تریدرها

با کمک بهترین اپلیکیشن های تریدینگ می‌توانید از آخرین اخبار و وضعیت بازار سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال (رمزارزها) آگاه شده و معاملات بهتری را انجام دهید.

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ | برنامه‌های واجب برای تریدرها

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ

بسیاری افراد از قشرهای مختلف جامعه به تازگی به بازار بورس و سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال و رمزارزها روی آورده‌اند. خوشبختانه اپلیکیشن های متعددی وجود دارد که به افراد کمک می‌کنند تا عملکرد بهتری در بازار سرمایه داشته باشند.

این اپلیکیشن ها علاوه بر نمایش بازار سرمایه، توصیه‌ها، تحلیل‌ها و داده‌های کاربردی متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در این مطلب با بهترین اپلیکیشن های تریدینگ آشنا شده و به بهترین تریدر ارز دیجیتالی تبدیل شوید.

اپلیکیشن Coinigy

کوینجی یکی از بهترین اپلیکیشن های تریدینگ به حساب می‌آید و بهترین راه برای دسترسی به بازارهای مالی جهانی است. این برنامه، جامع‌ترین ابزار برای خرید و فروش بیت کوین و رمزارزهای پایه است که نمودارهای گسترده و داده‌های بازار در زمان واقعی را به کاربر نمایش می‌دهد.

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ

اپلیکیشن Bituniverse

بیت یونیورس ساده‌ترین بات تریدینگ است که به شما در معامله ارزرمزهای مختلف، از جمله بیت کوین، اتریوم و دوج کوین کمک می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن نیازی به تخصص و آگاهی از استراتژی معاملاتی ندارید!

اپلیکیشن TradingView

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های تریدینگ TradingView نام دارد. این برنامه با ارائه به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها، ایده‌ها و نظرات متعلق به تریدرهای برتر، دانش شما را درباره معاملات ارزهای دیجیتالی و رمزی افزایش می‌دهد.

بهترین اپلیکیشن های تریدینگ

اپلیکیشن Cryptopanic

کریپتوپنیک یک پلتفرم جمع‌آوری اخبار و ردیابی پرتفوها است که تغییرات قیمت و بازار را به تریدرها و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتالی نشان می‌دهد. در این پلتفرم، کاربران می‌توانند به سیگنال‌های قیمت مثبت و منفی رأی داده و علاوه بر ذخیره اخبار مهم، پیام‌های فوری را درباره موضوعات داغ دریافت کنند.

اپلیکیشن Cryptoview

کریپتوویو هم یکی از بهترین اپلیکیشن های تریدینگ است. این برنامه دسترسی یکپارچه به صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتالی را فراهم آورده و مدیریت پرتفوهای رمزی و همین‌طور ردیابی بلادرنگ لیست‌های پیگیری را آسان‌تر می‌کند.

ارسال نظر