استرانگ بلاک 3500 نود (گره) جدید اتریوم ایجاد کرده است

رسانه کلیک- استرانگ لانگ گره‌های جدیدی در اتریوم به وجود آورده است تا حتی افراد فاقد دانش فنی خاص نیز توانایی ایجاد گره های خود را داشته باشند.

استرانگ بلاک 3500 نود (گره) جدید اتریوم ایجاد کرده است

استرانگ بلاک گره‌ها را به عنوان بخشی از سرویس اتریوم گسترش داده است به طوری‌ که هرکسی حتی بدون دانش فنی قادر به ساختن یک گره یا نود کامل اتریوم تنها در عرض چند ثانیه، باشد. در ماه دسامبر، استرانگ بلاک به منظور بهره‌وری بیشتر، 3500 نود جدید ایجاد کرد؛ این بدان معناست آن‌ها در تلاش هستند تا تعداد نودهای (گره‌ها) دردسترس را در سه ماهه اول سال 2021، به دوبرابر افزایش دهند.

متاسفانه، در حال حاضر مشکلات مختلفی بر سر راه قرار گرفته است که به زنجیره بلوکی و نودهای این کوین، آسیب می‌رساند.

نرم‌افزار نود یا همان گره می‌تواند قدیمی باشد. همچنین تاریخچه نگهداری بلاکچین ممکن است با نقص هایی همراه بوده و لذا نود به طور متناوب آفلاین شود.

باید افزود، تاکنون هیچ پاداش مالی به منظور رفع این مشکلات در نظر گرفته نشده، بلکه منجر به کاهش اشتیاق برای رفع مشکلات شده است.

لازم به ذکر است، استرانگ بلاک به ازای هر عملکرد صحیح گره، یک توکن استرانگ پاداش می‌دهد و در حال حاضر بخش قابل توجهی از همه گره‌ها و نودهای فعال در بلاکچین اتریوم، پاداش می‌گیرند.

جالب است بدانید، اکنون استرانگ بلاک فقط به نودهای اتریوم 1.0 پاداش می‌دهد، اما با وجود شایستگی کافی نود اتریوم 2.0 و سایر آن‌ها، در آینده‌ای نه چندان دور به آن‌ها نیز پاداش تعلق خواهد گرفت.

نودها به عنوان سرویس

زمانی که در ابتدا پروتکل استرانگ بلاک راه‌اندازی شد، تعداد قابل توجهی از نودها برای استفاده از خدمات در این سیستم ثبت‌نام کردند. استرانگ بلاک، این طرح را تحت عنوان «گره‌های خود را بیاورید» نامید. اگرچه ایجاد گره یا نودها، خود می‌تواند یک فرآیند و کار سخت و پیچیده‌ای باشد و در این میان رقابت شدیدی میان کسی که توانایی ایجاد گره و کسی که فاقد توانایی ایجاد گره بودند، به وجود آورد.

بنابراین استرانگ بلاک سرویسی را ایجاد کرد که اصطلاحا آن را ان‌ای‌ای‌اس نامیدند و به هرکسی حتی کسانی که از دانش فنی برخوردار نبود اجازه ساخت گره می‌داد و آن‌ها را قادر می‌ساخت تا تنها با یک نام و توصیف گره، نود خود را ایجاد کنند.

ارسال نظر