استقبال کم نظیر کاربران آمریکایی از گوشی هوشمند ال‌ جی V10

حتما می‌دانید کمپانی ال‌جی چند وقت پیش به طور رسمی از گوشی هوشمند ال‌جی وی 10 خود رونمایی کرد. استقبال کاربران آمریکایی از این گوشی بی نظیر بوده است.این گوشی هوشمند از نظر کیفیت ساخت و قابلیت‌های سخت افزاری محصولی فوق‌العاده است و بدون تردید هم اکنون یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار به شمار می‌رود.

استقبال کم نظیر کاربران آمریکایی از گوشی هوشمند ال‌ جی V10

این گوشی هوشمند از نظر کیفیت ساخت و قابلیت‌های سخت افزاری محصولی فوق‌العاده است و بدون تردید هم اکنون یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار به شمار می‌رود.

به گزارش کلیک، مشخص گردید که میزان استقبال کاربران از این گوشی در بازارهای ایالات متحده هم بسیار جالب توجه بوده است. بر اساس آمار ارائه شده از سوی سایت The Korea Herald، کمپانی ال‌جی توانسته ظرف مدت زمان 45 روز بیش از 450000 نسخه از گوشی هوشمند V10 خود را در بازارهای ایالات متحده به فروش برساند. بنابراین، با توجه به این آمار می‌توان نتیجه‌گیری کرد که ظرف 45 روز گذشته، روزانه چیزی در حدود 10000 گوشی وی 10 ال‌جی در ایالات متحده به فروش رسیده است. شرکت ال‌جی اعلام کرده که اغلب مخاطبین و خریداران این گوشی افراد جوان‌ هستند. طبق آمار ارائه شده از سوی این شرکت، ظاهرا 37 درصد از خریداران گوشی هوشمند V10 سن و سالی مابین 25 تا 34 سال دارند. در این بین گفته می‌شود که عوامل متعددی در افزایش فروش این گوشی و استقبال چشمگیر از آن موثر بوده‌اند. یکی از این عوامل مطمئنا مربوط به قابلیت تولید ویدئوهای با کیفیت بسیار بالا توسط این محصول است. گوشی هوشمند V10 ال‌جی در واقع اولین گوشی هوشمندی است که وضعیت ضبط ویدئوی دستی (Manual Video Recording Mode) را ارائه می‌کند. 1 به طور کلی به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند وی 10 ال‌جی توانسته روند نزولی فروش محصولات ال‌جی را دستخوش تغییراتی کند. مطمئنا استقبال کاربران از این محصول منجر به بهتر شدن وضعیت شرکت کره‌ای ال‌جی می‌شود. بر اساس اطلاعات کنونی به دست آمده، ظاهرا ال‌جی قصد دارد در سال 2016 علاوه بر معرفی گوشی G5 نسخه‌ی جایگزین و پیشرفته‌تر گوشی هوشمند وی 10 را نیز معرفی کند و احتمالا نسخه‌ی دوم این گوشی با نام اختصاصی ال‌جی V20 معرفی می‌شود.

منبع: androidauthority

ارسال نظر