حامیان Star Citizen می توانند تمامی قسمت های این بازی را به صورت رایگان دریافت کنند

بازی Star Citizen با بودجه نزدیک 100 میلیون دلار توسط استودیوی Cloud Imperium Games در حال ساخت است. متاسفانه تاریخ انتشار نسخه نهایی این بازی بی نظیر مشخص نشده و تنها مدتی پیش نسخه آلفای این بازی برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار گرفت. این بودجه توسط کمک های مردم جمع آوری شده  و تا به امروز بسیاری از مردم و گیمرها برای ساخت این بازی کمک کرده اند.  در حال حاضر قسمت های نسبتا زیادی از بازی Star Citizen توسط استودیوی Cloud Imperium Games منتشر شده که گویا این استودیو قصد دارد تمامی این قسمت ها را به صورت رایگان در اختیار کاربرانی که برای ساخت این پروژه کمک کرده اند، قرار دهد.

حامیان Star Citizen می توانند تمامی قسمت های این بازی را به صورت رایگان دریافت کنند

این بودجه توسط کمک های مردم جمع آوری شده و تا به امروز بسیاری از مردم و گیمرها برای ساخت این بازی کمک کرده اند. در حال حاضر قسمت های نسبتا زیادی از بازی Star Citizen توسط استودیوی Cloud Imperium Games منتشر شده که گویا این استودیو قصد دارد تمامی این قسمت ها را به صورت رایگان در اختیار کاربرانی که برای ساخت این پروژه کمک کرده اند، قرار دهد.

هم اکنون تعداد حمایت کنندگان بازی Star Citizen بیش از 1 میلیون نفر است و به همین علت کمپانی کلاد ایمپرمیوم گیمز تصمیم گرفته تمامی قسمت های بازی Star Citizen را به صورت رایگان برای حامیان آن عرضه کند. البته تمامی این قسمت ها با قیمت 5 دلار به فروش می روند و درصورتی که شما یکی از حامیان این بازی نبوده اید، با پرداخت 5 دلار تمامی این قسمت ها را تجربه کنید.

به تازگی سازنده این بازی، آقای Chris Roberts، در وبسایت رسمی خود اعلام کرد:

به خاطر حمایت های شگفت انگیز طرفداران تصمیم گرفتیم که قسمت های بازی Star Citizen را به صورت رایگان در اختیار این طرفداران قرار دهیم تا از حمایت های طرفداران سپاسگزاری کنیم.

هرکسی که تا به امروز از پروژه Star Citizen حمایت کرده است قسمت های این عنوان مانند Alpha 2.0، No Star Marine pass و... را به صورت رایگان دریافت می کند. همچنین تمامی قسمت هایی که در آینده برای بازی Star Citizen منتشر می شود نیز به صورت رایگان برای حامیان ما قابل دسترس قرار خواهند گرفت.

ایشان اعلام کرد که در آینده هر قسمتی از این بازی در سرورهای تست بازی Star Citizen به صورت عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت و همه حامیان در زمان عرضه این قسمت ها، قسمت های جدید را تجربه می کنند.

وی در ادامه صحبت های خود افزود:

ما از تمامی حامیان و طرفدارانی که از اول پروژه Star Citizen با ما همراه بودند و ما را همیاری کردند و با تمامی مشکلات و سختی ها جنگیدند و همچنان وفادار ماندند، صمیمانه سپاسگزاریم.

حمایت های شما هیچ وقت فراموش نخواهد شد و بدون شما هرگز پروژه Star Citizen پیشرفت نمی کرد و هرگز شاهد عرضه این بازی نبودیم. این جایگاهی که امروز به دست آوردیم را مدیون شما حامیان هستیم.

آقای Chris Roberts در خصوص حامیان جدید اعلام کرد که در حال حاضر حامیان جدیدی به جمع طرفداران و حامیان مالی پروژه Star Citizen پیوستند و استودیوی Cloud Imperium Games جوایزی نیز برای این عزیزان در نظر گرفته است. بنا به گفته ایشان، حامیان جدید و خریداران Alpha Access Pass در بازی 10 هزار UEC (پول موجود در بازی) و خریداران Arena Commander Pass نیز 5 هزار UEC دریافت خواهند کرد.

بازی Star Citizen هم اکنون توسط استودیوی Cloud Imperium Games در حال ساخت بوده و تاکنون تاریخ انتشار نسخه نهایی این بازی مشخص نشده است. چند روز گذشته نسخه آلفا 2.0 این بازی برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس منتشر شد و شما امکان تجربه آن را دارید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بازی Star Citizen چیست؟ آیا شما هم یکی از علاقه مندان این عنوان هستید؟ دیدگاه های شخصی خودتان را حتما با ما در میان بگذارید.

منبع: وبسایت VG247

ارسال نظر