LG K10 یا Motorola Moto G4؟

اگر چه همه ما می دانیم که گوشی های هوشمندی که قیمت کمی دارند، از کیفیت پایینی هم برخوردارند، اما چندین بار مشاهده شده است که موتورولا و ال جی در عین عرضه گوشی ارزان قیمت کیفیت را هم در نظر گرفتند.

LG K10 یا Motorola Moto G4؟

به گزارش کلیک ، گذشته از قیمت، مصرف کنندگان گاهی اوقات گوشی های هوشمند را به خاطر طراحی آن ها نیز خریداری می کنند. اما حالا که صحبت از طراحی گوشی های هوشمند شد، باید بگوییم که در حال حاضر گوشی هایی که دارای لبه های حاشیه ای کمتر بر روی قاب صفحه نمایش و قیمت مقرون به صرفه دارند، در بازار بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. اگر بخواهیم در این مورد مثال بزنیم، گوشی های ال جی کا ۱۰ و موتورولا موتو جی ۴ بهترین هایی هستند که فعلا می توان یافت.

ال جی کا ۱۰ در تاریخ ژانویه ۲۰۱۶ عرضه شد، در حالی که موتورولا جی ۴ در تاریخ می ۲۰۱۶ روانه بازارها گردید. در چند ماه گذشته، این دو گوشی به شیوه های مختلفی با هم مقایسه شدند. اما سوال اصلی این جا است که از آن جا که این دو گوشی دارای شباهت هایی با هم هستند، واقعا بهترین گوشی هوشمند کم حاشیه مقرون به صرفه در بازار کدام است؟

گوشی LG K10 دارای مشخصات ظاهری ۱۴۶ در ۷۴٫۸ در ۸٫۸ میلی متر (ارتفاع، عرض و ضخامت) و وزن ۱۴۲ گرم است. این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی خازنی IPS LCD با پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ است. به گزارش GSM Arena این گوشی هوشمند با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل طراحی شده و مجهز به یک صفحه نمایش چند لمسی است. یعنی می تواند از چند لمس به صورت هم زمان پشتیبانی کند، که برای یک گوشی میان رده ویژگی خوبی است.

گوشی Motorola Moto G4 هم دارای مشخصات ۱۵۳ در ۷۶٫۶ در ۹٫۸ میلی متر و وزن ۱۵۵ گرم می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است که توانایی نمایش ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ را دارد.

از لحاظ پلتفرم، موتو G4 دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که می تواند از طریق یک کارت حافظه microSD تا ۱۲۸ گیگابایت گسترش یابد. این گوشی موتورولا توسط پردازنده ۱٫۵ گیگا هرتزی و هشت هسته ای کوالکام اسنپ دراگون ۶۱۷ و ۲ گیگابایت رم قدرت گرفته است. در حالی که ال جی کا ۱۰ با یک پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتز و چهار هسته ای کوالکام اسنپ دراگون و ۱ گیگابایت رم طراحی شده است. موتو جی ۴ به دلیل دوربین قوی تری که دارد بیشتر مورد ستایش قرار می گیرد. گوشی هوشمند ال جی تنها دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است، در حالی که گوشی موتو جی۴ دارای دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکلی می باشد.

گزارش ها می گویند که LG K10 و موتورولا Moto G4 تاکنون از بهترین گوشی های مقرون به صرفه تولید شده توسط دو کمپانی به شمار می روند. برای کسانی که تمایل به تهیه یکی از این دو گوشی دارند، باید بگوییم که این دو گوشی علاوه بر بازارهای جهانی، در بازار داخلی هم حضور دارند و به راحتی می توانید آن ها را خریداری کنید.

حضور این دو نماینده برای ال جی و موتورولا در بازار باعث شده که آن ها سهم بیشتری از فروش مربوط به گوشی های میان رده را از آن خود کنند.

ارسال نظر