رونمایی از لپتاپ باریک Aero 14

پس از مدت ها انتظار، بالاخره شرکت گیگابایت از یکی از باریک ترین لپتاپ های مخصوص بازی موسوم به aero 14 رونمایی کرد.

رونمایی از لپتاپ باریک Aero 14

به گزارش کلیک، شرکت گیگابایت به تازگی یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های بازی دنیا را با نام Aero 14 معرفی کرد. این لپتاپ، یک محصول مناسب برای بازی کردن است که قدرت بالایی دارد و به کارت گرافیکی GTX 1060 مجهز شده است. همچنین مشخص شده که این لپ‌تاپ‌ها در چند مدل راهی بازار می‌شوند که از سخت افزارهای متفاوتی بهره می‌برند.

لپ‌تاپ Aero 14 به یک صفحه نمایش QHD مجهز شده و می‌توان میزان حافظه داخلی آن را به ۱ ترابایت SSD ارتقا داد. همچنین امکان این وجود دارد که بتوانید رم این محصول را تا ۳۲ گیگابایت هم افزایش دهید. یک باتری ۹۴٫۲۴ وات ساعتی هم روی آن قرار گرفته است. باید به این موضوع اشاره کنیم که لپ‌تاپ جدید شرکت گیگابایت تنها ۱۹٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد.

gigabyte-aero-14-right-side_675403

یکی از نقاط قوت لپ‌تاپ Aero 14 استفاده از کارت گرافیکی GTX 1060 با معماری Pascal است. همچنین مشخص شده که این محصول برای اجرای بازی‌‌های واقعیت مجازی هم مناسب خواهد بود. این محصول را می‌توانید به وسیله‌ی HDMI یا پورت Mini DisplayPort به مانیتورهای ۴K هم متصل کنید.

شرکت گیگابایت اعلام کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند Aero 14 را در سه رنگ مختلف خریداری نمایند که البته این رنگ‌ها تنها در کاور بالای لپ‌تاپ تغییر می‌کنند. البته هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصول اعلام نشده؛ اما به نظر می‌رسد که نباید مدت زمان زیادی برای خرید آن صبر کنید.

ارسال نظر