سامسونگ بخش نرم افزاری را قدرت می بخشد.

سامسونگ جهت تقویت بخش نرم افزاری گوشی های هوشمند، برای یکی از پست های حیاتی خود و همچنین بخش تازه تاسیس خود یعنی وسایل نقلیه الکترونیکی تعیین کرده است.

سامسونگ بخش نرم افزاری را قدرت می بخشد.
سامسونگ سامسونگ

مدیر اجرایی سامسونگ به ترتیب Rhee In-jong و Roh Tae-moon را به عنوان مدیرهای جدید گروه R&D در بخش موبایل در قسمت توسعه نرم افزار و سخت افزار تعیین کرد.Rhee در بخش توسعه نرم افزاری سامسونگ به عنوان مدیر گروه R&D مباشرت خواهد کرد. Rhee قبلا موجب موفقیت سامسونگ پی (Samsung Pay) _ خدمات پرداخت موبایلی این شرکت _ و Knox که اولین ورود معنا دار این شرکت به دنیای خرید موبایلی امن بود، شده بود.

این اولین بار است که سامسونگ که یک کارشناس نرم افزاری را به عنوان مدیر گروه حیاتی R&D که استراتژی آن ها، یکی از شاخص های نشان دهنده جهت حرکت غول فناوری کره جنوبی است، قرار می دهد.Koh Dong-jin مدیر جدید بخش تلفن همراه نیز قبل از ارتقا به پست بالاتر، مدیر گروه R&D بود

JK Shin مدیر عامل و رئیس بخش IT و تلفن همراه سامسونگ نیز به عنوان رئیس مرکز جهانی نرم افزاری این شرکت انتخاب شده است. تغییری که به نظر می رسد جهت تقویت آینده تجارت نرم افزاری سامسونگ باشد.

Roh که مدیریت گروه R&D2 را به عهده خواهد گرفت، مسئول مستقیم توسعه سری گلکسی نوت _ دومین پرچمدار سامسونگ بعد از گلکسی اس _ بود. و این اقدام او بود که باعث بزرگتر شدن صفحه آن و اضافه شدن قلم به آن گردید.

در عین حال Oh-hyun مدیرعامل معروف که عهده دار بخش کارخانجات نیمه هادی هاست به عنوان رئیس بخش اتوموبیل ها تعیین گردیده بود. او احتمالا استراتژی سامسونگ برای ورود به بخش وسایل نقلیه الکترونیکی را ترسیم خواهد نمود.

قبلا شرکت های وابسته به سامسونگ خدمات متفاوتی را به کمپانی های ماشین های الکترونیکی ارائه می کردند ولی این اولین بار است که سامسونگ یک گروه جامع را شکل داده تا تجارت های وابسته به خودروها را مدیریت کند.

این شرکت همچنین یک تیم استراتژی محصول در چین تشکیل داده تا بتواند تقاضاهای موجود در آن کشور را بهتر بیابد و مدیریت کند. شعبه تیم استراتژی محصول موجود در هند نیز که مسئول توسعه سیستم عامل تایزن را برعهده دارد تقویت شده است; اگر چه سامسونگ در این زمینه زیاد سخت گیری نکرده است.

منبع: zdnet.com

ارسال نظر