ماندن اثر انگشت و ایجاد خراش در آیفون ۷ ذغالی رنگ

در معرفی هر گوشی جدیدی، سوالات زیادی در ذهن علاقه مندان نقش می بندد، که یکی از مهم ترین آن ها این است که آیا اثر انگشت برروی بدنه گوشی می ماند یا خیر.

ماندن اثر انگشت و ایجاد خراش در آیفون ۷ ذغالی رنگ

اما تفاوت های این گوشی در دورنگ مشکی و ذغالی در چیست؟

به گزارش کلیک، وقتی به آیفون ۷ مشکی رنگ نگاه می کنید، آن را تیره تر از مدل قبلی آیفون می یابید؛ این مدل در واقع رنگی مشابه با رنگ متال مات مدل های قبلی آیفون دارد. از طرف دیگر، آیفون ۷ ذغالی به طور کلی متفاوت به نظر می رسد: در قسمت بالا و پایین این مدل آلمینیوم براق کار شده که جزو ویژگی های برجسته و ممتاز آن به شمار می رود.
اگر در انتخاب یکی از این دو رنگ مردد شده اید، حق با شماست چرا که هر دو رنگ بی نظیر هستند و انتخاب را سخت می کنند.در قسمت زیر به برخی از تفاوت های این دو رنگ در آیفون ۷ می پردازیم که ممکن است به انتخاب شما کمک کند:

۱٫ به طور مشخص، مدل ذغالی رنگ آیفون ۷ براق است و سطح آن نور را منعکس می کند؛ اما مدل مشکی رنگ آیفون ۷، مات است و با شدت بسیار کمتری نور را منعکس می کند.
۲٫ آیفون ۷ ذغالی رنگ، در واقع مشکی تر به نظر می رسد و رنگ سیاه در آیفون مشکی کمی ملایم تر است به طوری که رنگ آن شبیه خاکستری تیره است.
۳٫در مدل ذغالی جای اثر انگشت بر روی بدنه گوشی می ماند اما در مدل مشکی رنگ جای اثر انگشت بر روی بدنه گوشی نمی ماند.
۴٫ آیفون ذغالی رنگ از دست شما نمی لغزد اما آیفون مشکی رنگ ممکن است از دست شما سر بخورد.
۵٫ با گذشت زمان در آیفون ذغالی رنگ شاهد ایجاد خراش هایی خواهیم بود اما در آیفون مشکی رنگ دیرتر به این مرحله می رسیم و در مقابل خراش مقاوم تر است.
۶٫ در هر دو رنگ شاهد این هستیم که سختی یکسانی(سختی گوشی) در به دست گرفتن گوشی وجود دارد.
۷٫آیفون ۷ ذغالی قیمت بالاتری دارد اما تنها در مدل هایی با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود، این در حالی است که در آیفون مشکی رنگ چنین محدودیتی وجود ندارد .

در صورتی که دیدن مراسم رونمایی از آیفون ۷ را از دست داده اید، می توانید با کلیک بر روی لینک ، لحظه به لحظه آنچه گذشت را مشاهده نمایید.

ارسال نظر