چرا Resident Evil 7 در ژانویه سال آینده عرضه خواهد شد؟

اگر کمی به تاریخ انتشار بازی های ویدیویی بزرگ و فرانچایز (مجموعه) شناخته شده توجه کنیم، درمیابیم که بیشتر این عناوین ویدیویی در فصل پاییز به صورت رسمی منتشر می شوند و هر از گاهی، تاریخ انتشار این بازی ها به بهار معکول می شوند. فرانچایز رزیدنت اویل از گذشته با گیمرهای زیادی همراه بوده به طوری که اغلب گیمرهای جهان این مجموعه را تجربه کردند! خوشبختانه مدتی پیش در مراسم بزرگ E3 سال میلادی جاری، کمپانی کمپکام از نسخه هفتم این مجموعه پرده برداشت و در طول کنفرانس خود، تاریخ انتشار بازی را در اختیار عموم قرار داد. بنا به گفته کمپانی کپکام، عنوان Resident Evil 7 قرار است در ماه ژانویه سال میلادی آینده (۲۰۱۷) به صورت رسمی عرضه شود. اما سوال این جاست که چرا این بازی بزرگ در فصل پاییز و یا زمستان عرضه نخواهد شد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

چرا Resident Evil 7 در ژانویه سال آینده عرضه خواهد شد؟

فرانچایز رزیدنت اویل از گذشته با گیمرهای زیادی همراه بوده به طوری که اغلب گیمرهای جهان این مجموعه را تجربه کردند! خوشبختانه مدتی پیش در مراسم بزرگ E3 سال میلادی جاری، کمپانی کمپکام از نسخه هفتم این مجموعه پرده برداشت و در طول کنفرانس خود، تاریخ انتشار بازی را در اختیار عموم قرار داد. بنا به گفته کمپانی کپکام، عنوان Resident Evil 7 قرار است در ماه ژانویه سال میلادی آینده (۲۰۱۷) به صورت رسمی عرضه شود. اما سوال این جاست که چرا این بازی بزرگ در فصل پاییز و یا زمستان عرضه نخواهد شد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، در فصل پاییز و بهار عناوین بزرگ مختلفی برای پلتفرم ها و کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) عرضه می شود. به طوری که در برخی از هفته های این دو فصل، شاهد عرضه چندین بازی ویدیویی مورد انتظار هستیم. اما اگر بازی هایی همچون Resident Evil 7 در میان عناوینی همچون Call of Duty Infinite Warfare، بتلفیلد ۱، مافیا ۳ و ... منتشر شود، آن طور که توان درخشیدن را دارند، نخواهند درخشید و این دلیل اصلی کمپانی کپکام برای عرضه بازی در ماه ژانویه سال آینده می باشد.

چندی پیش شعبه بریتانیا وب سایت معتبر و شناخته شده MCV، مصاحبه ای را مدیر ارشد بخش بازاریابی کمپانی کپکام، آقای آنتوین مولانت (Antoine Molant) ترتیب داده است که در این مصاحبه، سوالات گوناگونی در پیرامون عنوان مورد انتظار Resident Evil 7 پرسیده شد. یکی از سوالات مهم این مصاحبه، علت عرضه بازی رزیدنت اویل ۷ در ماه ژانویه سال آینده میلادی است که آقای آنتوین مولانت در پاسخ به این سوال اشاره کرد:

با توجه به سابقه و عملکرد محصولات گذشته ما، کمپانی کپکام بیشتر عناوین خود را در همین ماه (ژانویه) منتشر کرده است. خوشبختانه عملکرد و میزان فروش محصولات ما نیز تا به امروز رضایت بخش بوده و هیچگونه ضرری از بابت عرضه عناوین در ماه ژانویه دیده نشده است. اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم، باید عرض کنیم که با سخت کوشی تیم سازندگان و توسعه دهندگان، همچنان مراحل ساخت عنوان رزیدنت اویل ۷ تا قبل از تعطیلات سال ۲۰۱۶ (کریسمس سال آینده میلادی) به اتمام نمی رسد و بازی به صورت کامل ساخته و طراحی نخواهد شد و کمپانی کپکام هرگز قصد عرضه یک عنوان ویدیویی ناقص را ندارد.

اگر نگاهی به ماه های آوریل و می بیاندازید، متوجه می شوید که حجم اعظم بازی های ویدیویی در این ماه ها عرضه می شوند به طوری که در طول یک هفته، بازی های مختلفی توسط ناشران و سازندگان گوناگون وارد بازار می شوند. نیمه اول سال میلادی آینده به صورت فکری خواهد بود که این فکری بودن، برای کمپانی کپکام حائز اهمیت است و این موضوع را در نمایشگاه E3 امسال مشاهده کرده اید.

https://static2.click.ir/servev2/Yjc2ZA3oKlZ8/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

با اینکه عملکرد نسخه های جدید مجموعه Resident Evil نتوانست نبض بازار را در اختیار گیرد و رضایت تمامی گیمرها و بازیکن ها را بدست آورد، اما کمپانی کپکام برای عرضه نسخه هفتم این سری هیچ عجله ای ندارد و قصد دارد که این نسخه، بتواند همانند نسخه چهارم و پنجم بازی محبوب شود و فروش بسیار بالایی را تجربه کند. به همین خاطر، تمامی مراحل ساخت بازی به صورت کامل ساخته می شوند و با این حساب، قطعا کیفیت بازی Resident Evil 7 رضایت بخش خواهد بود.

به همین دلایل، کمپانی بزرگ کپکام تاریخ انتشار بازی رزیدنت اویل ۷ را ماه ژانویه انتخاب کرده است و گویا این ماه برای عرضه چنین بازی ویدیویی از تمام جوانب مفید می باشد و پتانسیل درخشیدن و تبدیل آن به یک بازی هیجان انگیز را دارد.

اگر به ماه ژانویه سال گذشته نگاهی بیاندازیم، درمیابیم که این ماه یک ماه موفقیت آمیزی برای عرضه عناوین کامل جدید (AAA) به حساب می آید. در سال گذشته میلادی، کمپانی تک لند به همکاری شرکت ناشر Warner Bros. Interactive Entertainment، عنوان Dying Light را برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتم دو شرکت مایکروسافت و سونی عرضه کردند که توانست به فروش میلیونی ای دست یابد و تولیدکنندگان درآمد هنگفتی را بدست آورند. همچنین میلیون ها گیمر در سراسر جهان این بازی ویدیویی هیجان انگیز را تهیه کردند و اغلب گیمرها از انتشار آن، رضایت داشتند. حال با توجه به گفته کمپانی کپکام، نسخه هفتم بازی رزیدنت اویل نیز قصد دارد که دوباره دل طرفداران قدیمی خود را بدست آورد و تجربه دلنشینی را برای آن ها به ارمغان بیاورد.

شایان به ذکر است که عنوان Resident Evil 7 برای اولین بار، در مراسم باشکوه E3 سال میلادی جاری (۲۰۱۶) معرفی شد و با انتشار ویدیویی، توانست نگاه بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کند. بر اساس آخرین اطلاعات قابل دسترس، این عنوان ویدیویی در تاریخ ۲۴ ژانویه سال میلادی آینده مصادف با سه‌ شنبه ۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۵، برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با عرضه عنوان Resident Evil 7 در ماه ژانویه سال آینده چیست؟ آیا ماه ژانویه برای عرضه بازی های جدید مناسب است؟ شما میزان فروش و محبوبیت نسخه هفتم مجموعه رزیدنت اویل را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر