با Pume مشکل ضعیف بودن امواج WiFi را حل کنید

همه ما کم و بیش با مشکلات ضعیف بودن امواج وای فای مواجه هستیم و ممکن است برای برطرف کردن این مشکل راه حل‌های مختلفی را امتحان کرده باشید. در این مطلب قصد داریم چندین راه حل دیگر را معرفی کنیم. 

با Pume مشکل ضعیف بودن امواج WiFi را حل کنید

کلیک - در صورتی که نمی‌توانید در بعضی از نقاط منزل خود از اینترنت وای فای استفاده کنید، راه حل‌هایی وجود دارد. وسیله‌ای تحت عنوان range extenders که از تقویت امواج وای فای برای ایجاد شبکه دوم استفاده می‌کند و همچنین دوشاخه‌های powerline (پریزهای برق AC که برای استفاده از اینترنت در قسمت‌های مختلف یک مکان مورد استفاده قرار می‌گیرند)، دو راه حل برطرف کردن این مشکل هستند. وسیله‌ای دیگر نیز با نام Eero وجود دارد که با استفاده از چندین هاب می‌تواند امواج وای فای را در برخی از مکان‌ها که با مشکل ضعیف بودن امواج مواجه هستند، تقویت کند. رقیب جدید این وسیله که Pume نام دارد، عملکردی بسیار مشابه با این سیستم دارد. تنها تفاوت این وسیله با Eero که به روی میز گذاشته می‌شود، این است که هر کجا که نیاز باشد به پریز برق زده می‌شود. پس از اینکه این وسیله به مودم متصل گردید، پوشش امواج وای فای را از طریق یک شبکه توری (شبکه‌ای که هر یک از قسمت‌های آن بدون توجه به اینکه به شبکه‌ای دیگر متصل هستند یا خیر، به صورت یک مسیریاب مستقل عمل می‌کند) گسترش می‌دهد که شرکت آن "Adaptive WiFi" می‌نامد.

untitled

Pume به صورت بی سیم طراحی شده است اما برای اتصال سیمی یک پورت Ethernet نیز در آن‌ها تعبیه شده است (Eero دارای دو پورت Ethernet است). شبکه تور پیوسته مکان شما را محاسبه می‌کند و سرعت اتصال در آن مکان را به حداکثر میزان افزایش می‌دهد. شرکت ارائه دهنده Pume مدعی است که بیشترین سرعت اینترنت را ارائه می‌دهد. این سیستم برای ارتقای عملکرد خود از محاسبه ابری بهره می‌برد. فاری دایینر، مدیر عامل شرکت، با انتشار مطلبی در وب سایت این شرکت اذعان کرد Puma سیستمی است که از یادگیری ماشینی بهره‌مند است و عملکرد آن در طول زمان بهتر و بهتر می‌شود.

plume-wifi-2016-06-16-05b

شرکت در حال حاضر هر یک از دستگاه‌های Pume را به قیمت ۳۹ دلار پیش فروش می‌کند، شرکت اعلام کرده است که این دستگاه‌ها در پاییز ۲۰۱۶ به بازار عرضه می‌شوند و قیمت هر یک از این دستگاه‌ها در زمان عرضه ۴۹ دلار خواهد بود (هر فرد می‌تواند حداکثر ۶ دستگاه را پیش خرید کند). مدیر عامل شرکت اذعان کرده است که این دستگاه در هزاران خانه که از سرویس اینترنت استفاده می‌کنند، مورد آزمایش قرار گرفته است. قیمت این محصول از رقیب خود یعنی Eero بسیار کمتر است، که قیمت هر یک از آن‌ها ۲۰۰ دلار است. مدیر عامل شرکت مدعی است در حالی که قیمت Pume یک چهارم Eero است عملکرد این دستگاه بسیار بهتر و سریع‌تر از رقیب خود است. باید منتظر ماند و دید آیا این موضوع واقعاً حقیقت دارد یا نه.

ارسال نظر