فعالیت کمتر کاربران اندروید نسبت به IOS در اینترنت

تحلیل روندهای ترافیک دولت ایالات متحده نشانگر آن است که دستگاه های اندرویدی در اواخر هفته به خواب می روند و فعالیت کمتری در دنیای اینترنت دارند.

فعالیت کمتر کاربران اندروید نسبت به IOS در اینترنت

به گزارش کلیک، اگر شما خدمات آنلاین را اداره می کنید، تلاش های خود را متمرکز کنید بر روی اطمینان حاصل کردن از این که آن خدمات می توانند دستگاه های ios را در آخر هفته ها مدیریت کنند.

ایالات متحده برخی داده ها را در سایت analytics.usa.gov در دسترس قرار داده است، به طوری که در آن سایت نسخه های چرخشی داده های ۹۰ روزه منتشر می شوند. ما داده های ۱ فوریه تا ۳۰ آوریل را به دست آوردیم، بعد آن را در گروه تحلیل Vulture South قرار دادیم و یک نمودار ایجاد کردیم.

os_trends

نموداری که شما مشاهده می کنید اندروید، ios، OS X و Windows است، که به عنوان درصد ترافیک سایت های دولتی ایالات متحده ارائه شده است. داده ها با محوریت ایالات متحده هستند اما حدود ۱۷ درصد از آن مربوط به بقیه جهان است. ما آن را می پسندیم زیرا از هیچ مجموعه داده های عمومی دیگری در این مقیاس آگاهی نداریم؛ دولت ایالات متحده در بیش از ۹۰ روز، حدود دو میلیارد بازدید را از سایت های خود ثبت کرده است.
این داده های کامل سیستم عامل های Android, Blackberry OS, Chrome OS, iOS, Linux, Mac ، را ارزیابی می کنند.
ما فقط چهار مورد مهم را در نمودار قرار داده ایم زیرا سهم سیستم عامل های دیگر لیست شده ناچیز است. سهم Blackberry در حدود ۰٫۱ درصد است. Chrome OS دارای سهم ۱ درصدی در طول ایام هفته و نصف آن در اواخر هفته ها است. Linux دارای سهم نیم درصدی است. Windows Phone در حدود ۰٫۳۵ درصد است.

ما در آمار این نمودار پدیده های زیر را مشاهده می کنیم:
• استفاده از Windows در حال کاهش و استفاده از OS X در اواخر هفته ثابت است، به واسطه افرادی که از PC ها در محیط کار یا مدرسه و Macs در خانه استفاده می کنند؛
• یک پرش بزرگ در استفاده از ios در اواخر هفته؛
• یک افت بزرگ در استفاده از اندروید در ماه فوریه،

ما رویدادهای بد روش شناسی را به عنوان دلیل افت اندروید، نفی نمی کنیم، لااقل نه به دلیل این که ما از سهم کلی اندروید در بازار آگاه هستیم. اما این داده ها به تفاوت های جذاب رفتاری اشاره نمی کنند. ما می دانیم که کاربران آیفون ثروتمند تر به نظر می رسند - زیرا دستگاه های آیفون صرفاً قیمت بیشتری دارند. جامعه شناسی در تخصص ما نیست، اما ما دوست داریم بدانیم چرا کاربران اندروید در مقایسه با کاربران اپل به نظر می رسد که وقت کمتری را در وب سایت ها سپری می کنند.
ما این کار را ماه بعد تکرار می کنیم، و مجموعه داده ها را تا یک ماه گسترش می دهیم تا ببینیم چه چیزی از آن خواهیم آموخت. داده های خام اینجا هستند، در Dropbox، ممکن است شما خواستار آن باشید.

منبع :msn

ارسال نظر