دیگر به فکر جایگزینی Whatsapp نباشید

شرکت فیس بوک یکی از پیشگامان در عرصه تکنولوژی اخیرا با اضافه کردن ویژگی سرویس پست صوتی "voicemail " به پیام رسان واتس اپ، در بروز رسانی سیستم عامل های اندروید و IOS، گوشی های هوشمند را از جایگزنی این نرم افزار با پیام رسان های مشابه بی نیاز کرده است.

دیگر به فکر جایگزینی Whatsapp نباشید

به گزارش کلیک، نرم افزار واتس اپ یکی از پیام رسان های زیر مجموعه شرکت فیس بوک جز محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان در شبکه های اجتماعی به حساب می آید. این نرم افزار با حدود یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان کاربردی پیام رسان حال حاظر به شمار می رود.

چندی پیش این شرکت با اضافه کردن قابلیت تماس اینترنتی (VOIP) محبوبیت خود را در میان کاربران دو چندان کرده است. این در حالیست که با اضافه شدن ویژگی سرویس پست صوتی واتس اپ، انتظار می رود میزان کاربران به رشد حداکثری دست یابد. همچنین این شرکت اعلام کرده است با اضافه شدن قابلیت سرویس پست صوتی و همچنین ویژگی تماس مجدد با تماس گیرنده این نرم افزار در نوع خود به بی بدیل ترین نرم افزار پیام رسان تبدیل شده است. واتس اپ در آخرین بروزرسانی خود، بر خلاف دیگر سرویس های ارائه دهنده سرویس پست صوتی، امکان ضبط، ذخیره و تکرار مجدد را برای کاربران در سیستم عامل اندروید و IOS بوجود آورده است. قابلیتی بی نظیر که با هیچ یک از نمونه های مشابه قابل مقایسه نیست.

WhatsApp-Update-Voicemail-Voice-Call-Phone-WhatsApp-UK-Release-Date-Update-WhatsApp-Update-UK-iPhone-Android-WhatsApp-Voicemail-524805

نرم افزار واتس اپ در بروزرسانی اخیر خود با بهره وری از پست صوتی، به محض دریافت پیام، با نمایش نوتیفیکیشن در بالای صفحه نمایش امکان تماس با ارسال کننده پیام را برای کاربر بوجود آورده ست. تنها با انتخاب گزینه تماس می توان به آسانی تماس مورد نظر را برقرار کرد. این ویژگی های منحصر به فرد واتس اپ را به یکی از مطرح ترین نرم افزارهای پیام رسان تبدیل کرده است.

کارشناسان شرکت فیس بوک همچنین در نشست خبری از پشتیبانی واتس اپ در استفاده از پیام های رمزگذاری شده (encrypted) و همچنین ویژگی دریافت و ارسال تصاویر "GIF" در بروز رسانی اخیر خبر داده اند. سیستم ارسال پیام با ویژگی encrypted که از چندی پیش در گوشی های آیفون استفاده شده است، امنیتی ترین نوع ارسال پیام در جهان شناخته شده است که تنها فرد گیرنده قادر به خواندن و دریافت این نوع از پیام هاست. باید دید تحولات در بروزرسانی پیام رسان واتس اپ، چه تاثیری در محبوبیت این نرم افزار خواهد داشت.

منبع: express

ارسال نظر