شیائومی و ردمی از دو مدل پرچمدار با تراشه اسنپدراگون 888 رونمایی خواهند کرد

رسانه کلیک - طبق اخبار تازه منتشر شده، احتمالا شیائومی و ردمی هر کدام از دو مدل پرچمدار با تراشه اسنپدراگون 888 در سال 2021 رونمایی خواهند کرد.

شیائومی و ردمی از دو مدل پرچمدار با تراشه اسنپدراگون 888 رونمایی خواهند کرد

قبلا براساس اعلامیه منتشر شده توسط شیائومی مشخص شد که Mi 11 اولین گوشی هوشمندی است که با تراشه Snapdragon 888 وارد بازار می شود.شیائومی و ردمی در نیمه اول سال 2019 نیز از دو سری پرچمدار خود مجهز به تراشه Snapdragon 865 رونمایی کردند. شیائومی از گوشی‌های Mi 10 و Mi 10 Pro بود و ردمی هم از K30 پرو رونمایی کرد. سال آینده نیز شیائومی و ردمی از گوشی‌های جدید خود که مجهز به تراشه پرچم‌دار Snapdragon 888 رونمایی خواهد کرد.

طبق معمول ، آخرین اخبار مربوط به پست افشاگر معروف، Digital Chat Station است که در وبسایت ویبو است که می‌گوید شیائومی و ردمی هرکدام دو مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 را به بازار عرضه می‌کنند.

اگر هر برند دو دستگاه داشته باشد، در مجموع چهار دستگاه با این تراشه پرچمدار ارائه می‌شود. اما نکته جالب توجه در مورد ردمی این است که امسال این کمپانی برخلاف سری‌های قبلی خود قصد دارد هم مدل استاندارد و هم مدل پرو خود را به این تراشه پرچم‌دار مجهز کند. برای مثال این شرکت که سری K را با K20 و K20 Pro در سال 2019 معرفی کرد که در آن سری K20 مجهز به یک تراشه میان رده و نسخه پرو این گوشی به تراشه اسنپدراگون 855 مجهز شد. به همین ترتیب، سال بعد نیز ردمی از K30 و K30 Pro و K30 Pro Zoom رونمایی کرد که تنها مدل‌های پرو دارای تراشه پرچمدار بودند.

ولی از طرف دیگر شیائومی در سری Mi خود که پرچمداران برتر هستند برخلاف ردمی عمل می‌کند و در همه مدل‌ها اصول اولیه مانند کیفیت ساخت و نوع تراشه را ثابت نگه می‌دارد ولی مشخصات دیگر مانند دوربین را تغییر می‌دهد.

حدس زده می شود که پست Digital Chat Station به دو سری مدل مختلف برای نیمه اول و نیمه دوم سال 2021 (مثلاً سری K40 ، K50) اشاره دارد و اگر اطلاعات فاش شده درست باشد، همه آنها از دوربین 108مگاپیکسلی به عنوان یک استاندارد برخوردار هستند. درحال حاضر تنها چیزی که می دانیم این است که شیائومی گوشی Mi 11 را تأیید کرده در حالی که ردمی احتمالا پرچمدار اختصاصی خود رادر نیمه اول 2021 تولید خواهد کرد.

علاوه بر این درباره پرچمدار ردمی تاکنون اطلاعات زیادی فاش نشده است که می تواند به این دلیل باشد که رونمایی حداقل دو ماه دیگر خواهد بود. به هر حال، شایعه شده است که از همین حالا این مجموعه ردمی K40 نامیده می شود و اطلاعاتی که تاکنون فاش شده است نشان می دهد که دستگاه یک صفحه نمایشگر با نرخ به روزرسانی بالا، با پشتیبانی از شارژ سریع خواهد داشت.

اما می‌توانیم انتظار ویژگی‌هایی مانند نمایشگر AMOLED با حداقل نرخ به‌روزرسانی 90/120 هرتزی و حفره سنسور دوربین سلفی، حافظه سریعتر (رم LPDDR5 و حافظه UFS 2.1 ) را داشته باشیم. وطبق اطلاعات فاش شده، پرچمداران 2021 ردمی مانند Mi 11 که در اواخر ماه جاری به بازار عرضه می شود، از صفحه نمایشگر (2K (QHD برخوردار نیستند.

ارسال نظر