Forza Horizon 3 در راه است!

درآمد کمپانی مایکروسافت از فروش سری فورزا همیشه زیاد بوده و همین امر، همواره این شرکت را برای ساخت و عرضه نسخه جدید تشویق کرده است. به تازگی بر اساس تصویری که در سراسر فضای مجازی منتشر شده، نسخه سوم بازی Forza Horizon نیز در راه است. در این تصویر مشاهده می کنیم که بازی Forza Horizon 3 در جایگاه بازی های ویدیویی شعبه سوئد فروشگاه معتبر و بزرگ گیم اسپات قرار گرفته و به همین خاطر، ممکن است بزودی شاهد معرفی این عنوان خارق العاده باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Forza Horizon 3 در راه است!

به تازگی بر اساس تصویری که در سراسر فضای مجازی منتشر شده، نسخه سوم بازی Forza Horizon نیز در راه است. در این تصویر مشاهده می کنیم که بازی Forza Horizon 3 در جایگاه بازی های ویدیویی شعبه سوئد فروشگاه معتبر و بزرگ گیم اسپات قرار گرفته و به همین خاطر، ممکن است بزودی شاهد معرفی این عنوان خارق العاده باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزاش کلیک، چندی پیش شعبه سوئد خرده فروش بزرگ گیم اسپات با انتشار تصویری از قفسه های فروشگاه های خود، شایعه ای را در میان گیمرها به راه انداخت که این تصویر بیانگر عرضه نسخه سوم فرانچایز Forza Horizon است. همان طور که اطلاع دارید، هنوز بازی Forza Horizon 3 به صورت رسمی توسط کمپانی مایکروسافت رونمایی و معرفی نشده است. در زیر می توانید تصویر منتشر شده توسط این خرده فروش را مشاهده کنید.

Forza Horizon 3

همان طور که مشاهده می کنید، بر روی باکس آرت عنوان Forza Horizon 3، برچسب "بزودی" زده شده است. فروشگاه گیم اسپات در گذشته با انتشار چنین تصاویری، خبرهایی در خصوص بازی های آینده در دسترس مخاطبان و علاقه مندان قرار داده و تمامی خبرها به واقعیت پیوسته اند. حال احتمال می رود بزودی شاهد رونمایی از نسخه سوم این فرانچایز بی نظیر و محبوب باشیم.

در هر صورت، همه ما می دانیم که بازی Forza Horizon 3 در آینده نزدیک و یا دور، بالاخره توسط استودیوی بازی ساز مایکروسافت عرضه خواهد شد اما در خصوص این بازی، شایعه های زیادی در سراسر فضای مجازی به گوش می رسد که برخی از این شایعات، بسیار هیجان انگیز به نظر می آیند. کمپانی مایکروسافت اخیرا در بیشتر مصاحبه ها و سخنرانی های خود، از ایجاد قابلیت بین شبکه ای سخن گفته و همان طور که می دانید، بیشتر عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس وان، در حال حاضر برای رایانه های شخصی نیز منتشر شده است. برای مثال، عنوان Quantum Break که قرار بود به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان عرضه شود، مدتی پیش نسخه رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ نیز به صورت تایید شد.

حال منابع مختلف خبری ادعا می کنند که کمپانی بزرگ مایکروسافت از قابلیت مالتی پلیر در بازی Forza Horizon 3 استفاده می کند و علاوه بر عرضه نسخه ایکس باکس وان، برای رایانه های شخصی نیز عرضه می شود. عرضه بازی فورزا هورایزن ۳ برای رایانه های شخصی چندان هم عجیب نیست چرا که مایکروسافت قصد دارد دو پلتفرم ویندوز ۱۰ و ایکس باکس وان را بیشتر از همیشه به یکدیگر نزدیک کند.

همچنین مدتی پیش، شایعه ای در خصوص عرضه بازی Halo 5 برای رایانه های شخصی به گوش رسید که آقای آرون گرینبرگ تمامی این شایعات را تکذیب کرد. بهتر است بدانید که کمپانی مایکروسافت، تا به امروز هیچ کدام از فرانچایزهای انحصاری کنسول ایکس باکس وان را برای رایانه های شخصی منتشر نکرده و تمامی عناوین انحصاری Xbox One که برای پی سی ها عرضه شده اند، یک IP کاملا جدیدی بودند. به همین علت، احتمال عرضه بازی فروزا هورایزن ۳ برای پی سی کم است.

در پایان، باید منتظر رونمایی از نسخه سوم این فرانچایز خارق العاده توسط مایکروسافت باشیم. ممکن است این بازی طی چند روز آینده معرفی شود و یا کمپانی مایکروسافت در کنفرانس رسمی خود در مراسم بزرگ E3 2016، ضمن معرفی چندین بازی ویدیویی دیگر، از این بازی نیز رونمایی کرد. در صورت انتشار هر گونه خبر، رسانه کلیک شما را مطلع خواهد ساخت. همراه ما باشید...

فرانچایز فورزا که همیشه به صورت انحصاری برای کنسول های نسل هفتم و هشتم کمپانی مایکروسافت (ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰) عرضه شده، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از گیمرها و دارندگان کنسول ایکس باکس عاشق و شیفته این فرانچایز هستند و همیشه در انتظار رونمایی از نسخه جدید این فرانچایز در مراسم ها و جشنوراه ها می باشند. جدیدترین نسخه از این سری بی نظیر، Forza Motorsport 6 نام دارد که این بازی در تاریخ ۱۵ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۵ توسط استودیوی بازی ساز مایکروسافت به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان منتشر کرد. این عنوان توسط استودیوی Turn 10 ساخته شده است و خوشبختانه توانست نظر بسیاری از منتقدان و گیمرها را به خود جذب کند به طوری که نمرات منتشر شده این عنوان، نمرات بسیار بالایی هستند. برای مثال وب سایت معتبر IGN نمره ۹ از ۱۰ را به این بازی داده است. همچنین نمره متای این بازی، ۸۷ از ۱۰۰ می باشد که این میزان بیانگر بی نظیر بودن عنوان ماشینی/مسابقه ای فورزا ۶ می باشد. شایان به ذکر است که کمپانی مایکروسافت اخیرا علاقه زیادی به عرضه بازی های ایکس باکس وان برای رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ۱۰ پیدا کرده که به همین علت، در تاریخ نامشخصی از فصل بهار، عنوان Forza Motorsport 6: Apex برای رایانه های شخصی عرضه می شود.

دیدگاه شما در رابطه با نسخه سوم بازی Forza Horizon چیست؟ آیا در مراسم E3 امسال شاهد رونمایی از این بازی خواهیم بود؟ چه انتظاراتی از بازی Forza Horizon 3 دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست با ما در میان بگذارید.

منبع: Segmentnext

ارسال نظر