کنون دوربین های EOS M50 Mark II خود را برای ولاگرها جذاب‌تر کرد

رسانه کلیک - کنون از دوربین ۲۴ مگاپیکسلی EOS M50 Mark II خود که نسبتا دارای به روزرسانی های کمی است رونمایی کرد. هدف خالقان این بوده است که این نسخه به نسخه اصلی و محبوب تبدیل شود.بزرگترین تغییر دوربین EOS M50 Mark II به روزرسانی سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel است. این ویژگی باعث ردیابی چشم در تمام طول ویدیو می شود در حالی که قبلا این ویژگی فقط در بعضی حالت‌ها وجود داشت. این دوربین می تواند بر روی سوژه شما زوم کند و همین باعث شده این دوربین برای ولاگرها بسیار جذاب باشد.

کنون دوربین های EOS M50 Mark II خود را برای ولاگرها جذاب‌تر کرد

بزرگترین تغییر دوربین EOS M50 Mark II به روزرسانی سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel است. این ویژگی باعث ردیابی چشم در تمام طول ویدیو می شود در حالی که قبلا این ویژگی فقط در بعضی حالت‌ها وجود داشت. این دوربین می تواند بر روی سوژه شما زوم کند و همین باعث شده این دوربین برای ولاگرها بسیار جذاب باشد.

این دوربین می تواند به صورت عمودی از شما فیلم بگیرد تا با اتصال دوربین به تلفن هوشمند بتوانید به راحتی ویدیو خود را در لایو یوتیوب منتشر کنید. این دوربین دارای صفحه نمایشگری لمسی است که با زدن روی صفحه شروع به فیلم برداری می کند و همچنین با لمس صفحه نمایشگر فوکوس خودکار صورت می‌گیرد.

این دوربین تایمر خودکار نیز دارد که برای ولاگرها خیلی مفید است و باعث می شود راحت تر ویدیو ضبط کنند. در حالت عکاسی EOS M50 Mark II دارای شوتر الکترونیکی است. بهترین ویژگی این دوربین پشتیبانی از وب کم است که توسط نرم‌افزار کمکی کنون EOS انجام می شود.

ویژگی‌های دیگر این دوربین مشابه قبلی ها باقی مانده است برای مثال: ویدیوی 4K همچنان 1.5 برابر بار سنگین دارد و فقط از AF با قابلیت تشخیص کنتراست پشتیبانی می کند، در حالی که فیلم برداری با کیفیت 1080p در حالت فوکوس خودکار Dual Pixel وجود دارد و حرکت آهسته را تا 120 فریم بر ثانیه می گیرد. در زمان عکاسی، سرعت burst با فوکوس خودکار مداوم بیشتر از 7.4 فریم در ثانیه است. EOS M50 Mark II در اواخر نوامبر 2020 با قیمت 599 دلار (فقط بدنه) یا 699 دلار در یک کیت با لنز کیت 15-45 میلی متر f / 3.5-6.3 وارد بازار می شود.

ارسال نظر