ایجاد میانبر ویرایش فایل در گوگل درایو

بسیاری از کاربران٬ گوگل درایو را انتخاب می‌کنند چرا که آن‌ها از سایر محصولات گوگل مانند عکس‌ها و پوشه‌ها استفاده می‌کنند.

ایجاد میانبر ویرایش فایل در گوگل درایو

به گزارش کلیک٬ اکثر برنامه‌های گوگل به راحتی با یکدیگر کار می‌کنند، با وجود این، برنامه درایو که عمدتاً یک ابزار مدیریتی محسوب می‌شود، اغلب برای انجام برخی ویرایش‌های واقعی نیاز به باز کردن برنامه‌های مرتبط دارد.
برای ساده‌تر انجام دادن ویرایش، گوگل یک ویرایشگر فایل پیش فرض به محصولات خود اضافه کرده است. زمانی که یک عکس در درایو باز است، شما می‌توانید با فشردن روی دکمه آبی رنگ، به طور مستقیم به یکی دیگر از برنامه‌های ویرایشگر نصب شده بر روی تلفن همراه خود وارد شوید و نسبت به ویرایش مورد نظر خود اقدام کنید.

شرکت گوگل طی یک پست در وبلاگ خود اشاره می کند که برخی از برنامه‌های ویرایشگر‌ مشترک عبارتند از Google Photos، Google Docs و ... . لازم به ذکر است که برنامه‌های دیگر نیز قطعاً پشتیبانی می شوند اما باید بین Google Photos و ویرایشگر عکس موتورولا یکی را انتخاب نمائیم.

کاربران آندروید به دلیل سادگی و سرعت بالاتر بهتر است که گوگل درایو را انتخاب کنند. با انتخاب گوگل درایو انسجام بیشتری در مجموعه گوگل احساس خواهد شد.
همچنین گوگل در یادداشتی جداگانه در خصوص آخرین نسخه از درایو برای اپلیکیشن اندورید آورده است: این نرم افزار توانایی نمایش فایل ها به ترتیب معکوس را داراست، برای این کار کافیست دکمه فلش روبه پایین که در گوشه سمت راست صفحه نمایش قابل مشاهده است را فشار دهید.

منبع: engadget

ارسال نظر