یکی از پست‌های ترامپ در توییتر و فیس بوک حذف شد

رسانه کلیک - یکی از پست‌های ترامپ در توییتر و فیس بوک که حاوی اخبار جعلی درباره کووید ۱۹ بود از این شبکه‌های اجتماعی پاک شد. 

یکی از پست‌های ترامپ در توییتر و فیس بوک حذف شد

روز گذشته شرکت فیس بوک یکی از پست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را از شبکه اجتماعی خود حذف کرد. این شرکت ادعا می‌کند پستی که ترامپ در توییتر و فیس بوک منتشر کرده است، قوانین مربوط به انتشار اخبار جعلی درباره ویروس کرونا را نقض کرده است.

این پست حاوی ویدیویی از یک مصاحبه در برنامه تلویزیونی فاکس اند فرندز بود که در آن ادعا می‌شد کودکان تقریبا در برابر ابتلا به کووید ۱۹ ایمن هستند.

به گفته سخنگوی فیس بوک در این ویدیو گفته می‌شود که برخی از افراد در برابر کووید ۱۹ ایمن هستند. این موضوع یک خبر جعلی خطرناک است و قوانین فیس بوک درباره انتشار اخبار جعلی خطرناک درباره کووید ۱۹ را نقض می‌کند.

همین پست ترامپ در توییتر در حساب کاربری کمپین تبلیغاتی Team‌Trump@ نیز منتشر شده بود و شرکت توییتر نیز این پست را به دلیل نقض قوانین مربوط به اخبار جعلی کووید ۱۹ از شبکه اجتماعی خود حذف کرد. همچنین امکان پست گذاشتن در این صفحه متوقف شده است و به گفته سخنگوی توییتر تا زمانی که این پست حذف نشود، این شرایط ادامه دارد.

ارسال نظر