The Witcher 3 پرافتخارترین بازی ویدیویی تاریخ شد!

بازی محبوب و پرطرفدار The Witcher 3: Wild Hunt در سال میلادی ۲۰۱۵ سنگ تمام گذاشت! روز گذشته برندگان نهایی شانزدهمین دوره کنفرانس توسعه دهندگان بازی های ویدیویی اعلام شد و بازی ویچر ۳ توانست در دو بخش به پیروزی برسد. این بازی در مراسم دیشب توانست عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۵ را از آن خود کند و تعداد افتخارات کسب کرده خود را به عدد ۲۵۱ برساند. اگر افتخارات به دست آمده این بازی را با عناوین دیگر مقایسه می کنیم، درمیابیم که The Witcher 3: Wild Hunt پرافتخار ترین بازی ویدیویی تاریخ است و تا به امروز هیچ بازی ای نتوانسته ۲۵۱ افتخار (جایزه بهترین بازی از جنبه های مختلف در مراسم و جشنواره‌ ها) را از آن خود کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

The Witcher 3 پرافتخارترین بازی ویدیویی تاریخ شد!

این بازی در مراسم دیشب توانست عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۵ را از آن خود کند و تعداد افتخارات کسب کرده خود را به عدد ۲۵۱ برساند. اگر افتخارات به دست آمده این بازی را با عناوین دیگر مقایسه می کنیم، درمیابیم که The Witcher 3: Wild Hunt پرافتخار ترین بازی ویدیویی تاریخ است و تا به امروز هیچ بازی ای نتوانسته ۲۵۱ افتخار (جایزه بهترین بازی از جنبه های مختلف در مراسم و جشنواره‌ ها) را از آن خود کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، شاهکار استودیوی CD Projekt RED تا به امروز توانسته ۲۵۱ جایزه معتبر از جشنواره و نمایشگاه های مختلف به دست بیاورد. کسب جوایزی در بخش هایی همچون دستاورد برجسته در طراحی بازی، بهترین داستان سرایی، بهترین طراحی، بهترین بازی در سبک RGB (نقش آفرینی) و البته بهترین بازی سال همه و همه بیانگر بی نظیر و خارق العاده بودن عنوان The Witcher 3: Wild Hunt است.

پیش از عنوان The Witcher 3: Wild Hunt، رکورد در دستان بازی بی نظیر و پرطرفدار The Last of Us، شاهکار استودیوی ناتی داگ، بود که کمپانی سی دی پراجکت رد با عرضه ویچر ۳، در جایگاه پرافتخارترین بازی ویدیویی تاریخ قرار گرفت. کسب چنین جایگاهی تنها یک معنی دارد و معنی آن نیز این است که استودیوی سی دی پراجکت رد به سختی و با تمام جدیت بازی های ویدیویی خود را طراحی و تولید می کند.

پروژه بعدی استودیوی CD Projekt RED نیز، عنوان Cyberpunk 2077 می باشد که متاسفانه هنوز جزئیات و اطلاعات زیادی درباره این بازی منتشر نشده است و به احتمال زیاد در نمایشگاه E3 سال میلادی جاری شاهد نمایش و انتشار اطلاعات بیشتری از این بازی باشیم.

کسب چنین جایگاهی هرگز کار آسانی نیست! توسعه بازی ویچر ۳ بسیار مراحل پیچیده ای را سپری کرده و تمام سازندگان آن با یکدیگر هماهنگ شده و نهایت تلاش خودشان را برای عرضه این بازی بی نظیر انجام داده اند. متخصصان و سازندگان در تمامی زمینه های طراحی گیم پلی، طراحی و نوشتن هزاران گفت و گو میان شخصیت های بازی، نوشتن کدهای خسته کننده و طولانی، تولید موسیقی متن و آهنگ سازی و.... به چالش کشیده شده و کار سخت و دشواری را انجام داده اند تا به چنین موفقیت بزرگی برسند! ساخت و تولید یک بازی ویدیویی عشق می خواهد! هنگامی که شما برای ساخت بازی تلاش می کنید و سخت مشغول کار می شوید، شما بازی مورد نظر خودتان را مدیریت کرده و آن را به رسمیت شناخته اید. در نهایت به بازی سازان حس فوق العاده ای دست می دهد که آن حس، شیرین ترین کار دنیاست!

igrashka.org_14272306796

عنوان خارق العاده The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۱۹ می سال ۲۰۱۵ برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی سونی و مایکروسافت (پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر گردید. این بازی توسط سه نفر به نام های Konrad Tomaszkiewicz، Mateusz Kanik و Sebastian Stępień کارگردانی شده که گویا کار خودشان را به خوبی و به نحو احسن انجام داده اند.

همان طور که در بالا اشاره کردیم، پروژه بعدی استودیوی سی دی پراجکت رد، ساخت عنوان Cyberpunk 2077 می باشد که هنوز تاریخ انتشار رسمی این بازی مشخص نشده است. طبق جدیدترین شایعه ها، این بازی در اواخر سال میلادی جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. البته بهتر است بدانید که بیشتر شایعه ها، به سال آینده برای عرضه این بازی اشاره کرده اند. عنوان Cyberpunk 2077 توسط موتور قدرتمند REDengine 3 در حال توسعه می باشد.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با جوایز کسب شده توسط عنوان The Witcher 3: Wild Hunt چیست؟ آیا شما هم از این بازی نقش آفرینی راضی بوده اید؟ عملکرد کلی بازی ویچر ۳ را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Attack of The Fanboy

ارسال نظر