جزئیات پخش 360 درجه رویداد Unpacked 2016 سامسونگ

پخش 360 درجه اولین چیزی بود که سامسونگ درباره مراسم خود در نمایشگاه MWC اعلام کرد. حالا، این فرصت در اختیار علاقه مندان به فناوری قرار گرفته که از رونمایی از تازه های این نمایشگاه به طور مستقیم و زنده بازدید کنند.

جزئیات پخش 360 درجه رویداد Unpacked 2016 سامسونگ

به گزارش کلیک، پس از آنکه که OnePlus 2 معرفی شد، مشخص شد که این دستگاه در قسمت واقعیت مجازی ببیندگان را ملزم می کند از Google Cardboard (ارائه شده توسط OnePlus) برای تماشای بهتر رویداد Unpacked بهره ببرند . در واقع لازم بود کاربران برای دیدن اخبار و اطلاعیه ها، اپلیکیشنی ویژه از گوگل پلی دانلود کنند. اما حالا سامسونگ می گوید یک پخش زنده 360 درجه از رویداد Unpacked آتی خود ارائه خواهد داد که در آن سامسونگ گلکسی اس 7 و سامسونگ گلکسی اس 7 اج معرفی می‌ شوند.
پخش 360 درجه ای که سامسونگ از آن صحبت کرد از چهار جهت ارائه می شود، یعنی از تالار کنفرانس، استیج سمت چپ، استیج سمت راست و استیج میانی. اگر قرار است پخش را داخل موبایل خود تماشا کنید اپلیکیشن Google Unpacked 2016 را از گوگل پلی دانلود کنید.
اگر از کامپیوتر استفاده می کنید، به وب سایت Samsung Unpacked مراجعه کنید. رویداد Unpacked و معرفی مذکور، روز یکشنبه ساعت 1 بعد از ظهر به وقت EST در ایالات متحده (9:30 شب به وقت ایران) برگزار خواهد شد.

منبع: phonearena.com

ارسال نظر