بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی بتلفیلد 1 رایگان شد

رسانه کلیک - بر اساس اعلام شرکت الکترونیک آرتز، بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی بتلفیلد 1 برای مدت دو هفته به صورت رایگان در دسترس کاربران ایکس باکس وان و پی سی قرار می گیرد.

بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی بتلفیلد 1 رایگان شد

They Shall Not Pass اولین بسته الحاقی بازی بتلفیلد 1 برشمرده می شود که تقریبا یک سال از انتشار آن می گذرد و محتوای اضافه و بیشتری نظیر نقشه، سلاح و نیروهای ارتشی جدیدی را به این عنوان اضافه کرده است. حال، به نظر می رسد شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی دایس در نظر دارند تا این بسته الحاقی را به مدت دو هفته به صورت رایگان در اختیار کلیه کاربران و بازیکنان دو پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان قرار دهند.

این پیشنهاد ویژه الکترونیک آرتز مختص کاربران سرویس های الکترونیک آرتز اکسس و اوریجین اکسس نیست و تمامی بازیکنان ایکس باکس وان و رایانه شخصی ویندوز قادر به دریافت رایگان بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی بتلفیلد 1 هستند. همچنین، این پیشنهاد به مدت دو هفته ادامه دارد و چنانچه در این بازه زمانی نسبت به دریافت بسته الحاقی ذکر شده اقدام کنید، برای همیشه می توانید از محتوای این بسته استفاده کنید و از تجربه رایگان آن لذت ببرید.

برای دریافت بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی بتلفیلد 1 بر روی رایانه شخصی، کافی است وارد حساب کاربری اوریجین شده و با مراجعه به صفحه رسمی این بسته و طی مراحل خرید رایگان، آن را به حساب کاربری خود اضافه کنید. از طرف دیگر، دریافت این بسته برای کاربران کنسول ایکس باکس وان نیز مشابه کاربران پی سی است و این افراد پس از ورود به حساب کاربری ایکس باکس لایو و مراجعه به صفحه رسمی این بسته، می توانند آن را از فروشگاه ایکس باکس لایو دریافت کنند.

ناگفته نماند؛ انتشار رایگان بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی بتلفیلد 1 تنها برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و پی سی در نظر گرفته است و در حال حاضر کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 از دریافت رایگان این دی ال سی محروم بوده و برای دسترسی و تجربه آن، ملزم به پرداخت مبلغ 14.99 دلار هستند.

این بسته الحاقی شامل چهار نقشه، دو اپراتور، تانک Char 2C Behemoth، شش اسلحه تازه و حالت جدید بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی به نام Frontlines می شود و مبارزات دردناک جنگ جهانی اول در کشور فرانسه را به تصویر می کشد که در پی آن نیروی ارتش فرانسه به بازی راه می یابد و در مناطق آتش زده جنگی، پناهگاه های زیر زمینی و مزارع پوشیده از گل های سرخ رز با دشمنان و نیروهای سایر کشورها به مبارزه می پردازد.

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی Battlefield 1 می توان به توقف انتشار به‌روز رسانی های ماهانه این عنوان ویدیویی اشاره کرد. چندی پیش شرکت دایس رسما اعلام کرد که از این پس بازی بتلفیلد 1 دیگر به صورت ماهانه به‌روز رسانی نمی شود و این برنامه به‌زودی متوقف می شود. هرچند، این موضوع به معنی پایان پشتیبانی سازندگان از عنوان ویدیویی Battlefield 1 نیست و بنا به گفته شرکت الکترونیک آرتز، محتویات اضافه دیگری در آینده برای این بازی منتشر خواهد شد.

بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی بتلفیلد 1

شایان ذکر است؛ استودیوی مشهور دایس با همکاری شرکت الکترونیک آرتز هم اکنون بر روی ساخت و توسعه نسخه بعدی بازی بتلفیلد مشغول به کار هستند. بنا به گفته مدیر عامل شرکت الکترونیک آرتز، بازیکنان و هواداران در اواخر سال جاری میلادی میزبان این عنوان ویدیویی مورد انتظار خواهند بود. بنابراین، پاییز امسال با توجه به انتشار بازی های بزرگ و مورد انتظاری همچون Call of Duty: Black Ops 4، رد دد ردمپشن 2 و غیره یکی از بهترین دوره های زمانی بازیکنان و گیمرها به شمار می رود.

با اینکه الکترونیک آرتز رسما انتشار نسخه بعدی بازی بتلفیلد در اواخر سال جاری میلادی را تایید کرده است، لیکن متاسفانه هنوز اطلاعات و جزئیاتی در خصوص گیم پلی و داستان این عنوان ویدیویی ارائه نشده است. هرچند، کمتر از چند هفته با برگزاری مراسم و رویداد مهم E3 2018 فاصله داریم و شرکت مذکور خود را برای برگزاری کنفرانس رسمی خود تحت عنوان EA Play آماده کرده و طی این کنفرانس اطلاعات تکمیلی تری از بازی های جدید خود از جمله نسخه بعدی بتلفیلد منتشر می کند.

البته ذکر این نکته مهم است که شایعه های گوناگونی پیرامون این بازی مورد انتظار منتشر شده که بر اساس آن ها، نسخه بعدی این مجموعه پرطرفدار به نام Battlefield V در دوران جنگ جهانی دوم جریان دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی بتلفیلد 1

عنوان ویدیویی پرطرفدار و بی نظیر Battlefield 1 در روز 30 مهر ماه سال ۱۳۹۵ (۲۱ اکتبر سال میلادی 2016) بر روی پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه شد.

در حال حاضر، نسخه Revolution این عنوان با قیمت 59.99 دلار در فروشگاه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و اوریجین به فروش می رسد. توجه داشته باشید که با خرید این نسخه، ضمن برخورداری از بازی پایه، به تمامی بسته های الحاقی و محتوای اضافه آن ها از جمله نقشه، حالت های مبارزه بخش چند نفره، اپراتورها، سلاح و سایر آیتم ها دسترسی دارید و نیازی به خرید مجدد نسخه پریمیوم پس نیست.

حال، چنانچه پیش از انتشار نسخه Revolution، نسخه استاندارد و معمولی بازی بتلفیلد 1 را خریداری کرده باشید، برای دسترسی به تمامی بسته های الحاقی می بایست نسخه پرمیوم پس آن را با پرداخت مبلغ 49.99 دلار از فروشگاه های مذکور خریداری کنید.

در پایان این خبر، فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را پس از تجربه رایگان بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی بتلفیلد 1 با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر