با تصاویر هنری جدید بازی Mafia 3 همراه باشید

بدون تردید یکی از بهترین و مورد انتظارترین بازی های سال میلادی جاری، بازی Mafia 3 است! این بازی بی نظیر که هم اکنون توسط استودیوی 2K Games در حال توسعه می باشد، در سال میلادی جاری برای پلتفرم های مختلف عرضه خواهد شد. متاسفانه از زمان رونمایی از این بازی تا به امروز، اطلاعات زیادی از گیم پلی، شخصیت ها و داستان بازی توسط سازندگان این عنوان منتشر نشده است و همچنان همه ما منتظر انتشار تصاویر و تریلرهای زیادی از گیم پلی بازی هستیم. خوشبختانه کمپانی 2K Games مدتی پیش چند تصویر هنری (کانسپ آرت) از بازی مافیا 3 منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر، همراه رسانه کلیک باشید.

با تصاویر هنری جدید بازی Mafia 3 همراه باشید

متاسفانه از زمان رونمایی از این بازی تا به امروز، اطلاعات زیادی از گیم پلی، شخصیت ها و داستان بازی توسط سازندگان این عنوان منتشر نشده است و همچنان همه ما منتظر انتشار تصاویر و تریلرهای زیادی از گیم پلی بازی هستیم. خوشبختانه کمپانی 2K Games مدتی پیش چند تصویر هنری (کانسپ آرت) از بازی مافیا 3 منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به تازگی در صفحه رسمی بازی Mafia 3 در شبکه اجتماعی بزرگ توییتر، چند تصویر هنری از این بازی منتشر شد که این تصاویر مربوط به چند ماه زود تر از سال 1960 میلادی است! همان طور که مشاهده می کنید، سازندگان بازی به خوبی توانسته اند که دهه 60 میلادی را در بافت های شهر بازی مافیا طراحی کنند که گویا شما هم اکنون در دهه 60 میلادی زندگی می کنید!

در زیر می توانید این تصاویر هنری منتشر شده را مشاهده کنید.

در تصاویر منتشر شده از محیط بازی Mafia 3، شاهد شهر دیدنی Louisiana و خیابان های New Orleans هستیم که سازندگان و طراحان این بازی، چگونه این شهر را برای گیمرها وطرفداران طراحی کرده اند! البته توجه داشته باشید که این تصاویر منتشر شده تنها یک تصویر هنری هستند و ممکن است که در نسخه نهایی بازی مافیا 3 شاهد چنین محل هایی نباشیم! به عبارت دیگر شهر اصلی بازی مافیا 3 ممکن است دقیقا مشابه این تصاویر منتشر شده نباشد. هدف از انتشار تصاویر هنری تنها ایجاد یک ذهنیت کلی در خصوص بازی است و این تصاویر همانند تصاویر گیم پلی بازی ترقی نمی شوند.

در نسخه سوم بازی مافیا 3، شما در نقش شخصیت Lincoln Clay بازی خواهید کرد. Lincoln Clay یک سرباز ویتنامی بوده که برای کشور آمریکا مدت ها وقت خود را در جنگ های این کشور سپری کرده است. حال این فرد از جنگ ویتنام باز می گردد و به یک خلاف کار خطرناک تبدیل می شود. شخصیت Lincoln Clay پس از بازگشت به جنگ، به گروه خلاف کاران The Black Mob می رود و عضو این گروه می شود تا به صورت یک تیم، با دشمنان مبارزه کنند و انتقام های خودشان را راحت تر بگیرند. سازندگان در این نسخه از فرانچایز Mafia، بیشتر بر روی نژاد پرستی عیله سیاه پوستان تمرکز کرده اند و شما در طول بازی با این نژاد پرستی ها درگیر خواهید بود. در واقع در سال 1968 مردمان سیاه پوست آمریکای جنوبی به دلیل رنگ پوست مورد تحقیر مردمان دیگر نقاط دنیا قرار می گرفتند و به صورت برده از این افراد استفاده می کردند و چون اتفاقات و داستان بازی مافیا 3 در دهه 60 میلادی اتفاق می افتد، بدون شک شما با این نژاد پرستی در بازی رو به رو خواهید شد.

فرانچایز مافیا از گذشته از نظر داستانی بسیار غنی بوده و همه گیمرها عنوان مافیا را با داستان آن می شناسند! در سال ۲۰۱۰ کمپانی ۲K Games نسخه دوم بازی خارق العاده مافیا را عرضه کند و تا نمایشگاه E3 2015، خبری از عرضه نسخه جدید این فرانچایز به گوش نمی رسید. سرانجام در مراسم E3 سال گذشته این کمپانی به صورت رسمی از نسخه سوم بازی مافیا 3 رونمایی کرد. عنوان Mafia III در حال حاظر توسط استودیوی Hangar 13 در حال ساخت می باشد و کمپانی ۲K Games وظیفه انتشار این بازی را بر عهده دارد. تاریخ انتشار بازی Mafia 3 در حال حاضر توسط کمپانی 2K Games مشخص نشده است اما مدتی پیش سه فروشگاه بزرگ و معتبر جهان، تاریخ انتشار این بازی را بر روی خروجی سایت خود قرار دادند. بر اساس این اطلاعات منتشر شده، بازی مافیا 3 در تاریخ 7 آپریل سال 2016 مصادف با 7 اردیبهشت ماه سال 1395 برای کنسول های نسل هشتم کمپانی سونی و مایکروسافت (پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان) و همچنین کامپیوترهای شخصی (سیستم عامل ویندوز و مک او اس) منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که کمپانی 2K Games تا به امروز هیچ واکنشی در خصوص لو رفتن تاریخ انتشار این بازی انجام نداده است.

در پایان، دیدگاه شما در خصوص این تصاویر هنری منتشر شده از بازی Mafia 3 چیست؟ آیا شما هم مشتاقانه برای عرضه نسخه سوم فرانچایز مافیا لحظه شماری می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر