اکتیویژن قید بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 4 را زد!

رسانه کلیک - بر اساس شایعات و گزارش های اخیر، به نظر می رسد استودیوی «تری آرک» برای توسعه هرچه بیشتر بخش چند نفره آنلاین، قید بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 4 را زده است.

اکتیویژن قید بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 4 را زد!

با اینکه سری کالاف دیوتی همواره بخش آنلاین و چند نفره بی نظیر و هیجان انگیزی را برای طرفداران پر و پا قرص خود و بازیکنان به ارمغان آورده است، اما بخش تک نفره داستانی یکی از بخش های جدانشدنی این سری برشمرده می شود.

از طرف دیگر، بخش تک نفره داستانی در نسخه های اخیر کمتر از سایر بخش های بازی از جمله قسمت چند نفره آنلاین و زامبی مورد توجه سازندگان و حتی بازیکنان قرار گرفته است و این بخش با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در بخش چند نفره آنلاین، اهمیت و محبوبیت سابق خود را از دست داده است. با این حال، هنوز هم گیمرهای زیادی از تجربه این بخش لذت می برند و حتی با داستان های عمیق و درگیرکننده سری «مدرن وارفر» این مجموعه خاطره دارند.

اینکه این روزها بازیکنان و گیمرها چندان از بخش تک نفره داستانی استقبال نمی کنند، مختص سری Call of Duty نیست و این قاعده برای کلیه عناوین ویدیویی شوتر و جنگی صادق است. از این رو، چند سالی است که شرکت اکتیویژن و استودیوی های سازنده سری کالاف دیوتی بیشتر بر روی بخش چند نفره آنلاین تمرکز می کنند و نتیجه این تلاش مستمر رضایت بخش بوده و این مجموعه در حال حاضر یکی از بهترین بازی های شوتر چند نفره آنلاین محسوب می شود.

بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 4

حال که چندی پیش بازی مورد انتظار Call of Duty: Black Ops 4 توسط شرکت اکتیویژن معرفی شد، شایعه های زیادی پیرامون این عنوان ویدیویی به گوش می رسد که متاسفانه هیچ کدام از آن ها مورد تایید و یا تکذیب سازندگان قرار نگرفته است. البته در نظر داشته باشید که شرکت اکتیویژن در روز پنج شنبه 27 اردیبهشت سال 97 (17 می سال جاری میلادی) با برگزاری رویداد ویژه و بزرگی، به طور کامل به معرفی این بازی می پردازد و اطلاعات، تصاویر و ویدیوهای بیشتری از آن را با طرفداران و بازیکنان به اشتراک خواهد گذاشت.

بر اساس ادعای دو منبع متفاوت و جداگانه، به نظر می رسد استودیوی تری آرک و شرکت نامدار اکتیویژن برای تمرکز بیشتر بر روی توسعه بخش چند نفره آنلاین، تصمیم گرفتند که از ساخت و خلق بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 4 صرف نظر کنند. این منابع معتقد هستند که استودیوی تری آرک به دلیل فرصت کمی که برای ساخت بازی «کالاف دیوتی: بلک اپس 4» دارد، قید بخش تک نفره داستانی را زده و به جای آن به دنبال توسعه حالت Battle Royale در بازی است.

وب سایت معتبر پالیگان در همین رابطه اظهار داشت که با توجه به زمان مقرر، بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 4 به طور کامل آماده نمی شود و سازندگان برای اینکه تاریخ انتشار این عنوان ویدیویی را تغییر ندهند، مجبور به حذف این بخش از بازی شده اند. در عوض، با توجه به محبوبیت بیش از اندازه بخش چند نفره نسخه سوم بازی کالاف دیوتی بلک اپس، تری آرک بیشتر از همیشه بر روی بخش این بخش تمرکز کرده و ظاهرا برای اولین بار در این مجموعه شاهد حالت بتل رویال خواهیم بود.

بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 4

حالت بتل رویال یکی از حالت های بخش چند نفره عناوین ویدیویی است که به لطف بازی های PUBG و Fortnite این روزها غالب گیمرها و بازیکنان را به خود سرگرم کرده است. نکته قابل توجه این است که شرکت اکتیویژن در گذشته از محبوبیت بالای حالت بتل رویال اظهار آگاهی کرده و حتی به نحوی به حضور این حالت در سری کالاف دیوتی اشاره کرده است.

در یک گزارش جداگانه، یک منبع نزدیک به Charlie Intel ادعا کرده است که حالت بتل رویال به منظور پر کردن جای حالت تک نفره داستانی بازی است. گفتنی است، حذف این بخش در سری کالاف دیوتی اتفاقی جدید و امری دور از انتظار و ذهن نیست چرا که نسخه کنسولی نسل هفتم بازی «کالاف دیوتی بلک اپس 3» به دلیل محدودیت های سخت افزاری و سایر موارد، از بخش داستانی و تک نفره بهره برخوردار نبود.

هرچند، سازندگان تا به امروز هیچ اطلاعاتی در خصوص حالت بتل رویال و بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر نکردند و نسبت به این شایعه ها واکنشی از خود نشان نداده اند. البته فراموش نکنید که درستی یا نادرستی این ادعاها در روز پنج شنبه 27 اردیبهشت مشخص می شود.

در پایان، بهتر است بدانید بازی پرطرفدار و مورد انتظار Call of Duty: Black Ops 4 در روز 20 مهر سال 97 (12 اکتبر سال جاری میلادی) بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی ویندوزی منتشر می شود.

نکته قابل توجه این است که سازندگان در گذشته از انتشار عناوین ویدیویی این سری بر روی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ خبر داده بودند. این در حالی است که در زمان معرفی رسمی بازی «کالاف دیوتی بلک اپس 4» هیچ اشاره ای به نسخه نینتندو سوییچ آن نشد و کاربران هنوز در انتظار تجربه بازی های این مجموعه پرطرفدار بر روی کنسول خود هستند.

حال، دیدگاه شما در رابطه با حذف بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 4 و حضور حالت بتل رویال در بخش چند نفره آنلاین آن چیست؟ آیا شما همچنان بخش تک نفره و داستانی این مجموعه و سایر بازی های شوتر و اکشن جنگی را تجربه می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر