بازی PUBG را به صورت رایگان تجربه کنید!

رسانه کلیک - اگر جز مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد هستید و هنوز موفق به تجربه بازی PUBG نشده اید، به‌زودی می توانید این عنوان ویدیویی را به صورت رایگان برای مدت محدودی امتحان کنید.

بازی PUBG را به صورت رایگان تجربه کنید!

شرکت مایکروسافت پس از همکاری با استودیوی PUBG Corp به دنبال برگزاری اولین رویداد رایگان بازی محبوب و پرطرفدار PlayerUnknown's Battlegrounds برای کاربران و دارندگان کنسول های ایکس باکس وان است تا افرادی که همچنان در خرید این عنوان ویدیویی مردد هستند، به صورت رایگان برای مدت محدودی به تجربه آن بپردازند و در صورت تمایل، نسبت به خرید نسخه نهایی بازی اقدام کنند.

از این رو، شرکت مایکروسافت ساعاتی پیش از انتشار نسخه رایگان بازی «پابجی» بر روی پلتفرم ایکس باکس وان خبر داد که بر اساس آن، دارندگان کنسول مذکور و مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد از ساعت 11:31 دقیقه صبح روز پنج شنبه 30 فروردین به وقت تهران (ساعت 12:01 دقیقه بامداد روز 19 آوریل به وقت PT) الی ساعت 11:59 دقیقه صبح روز یک شنبه 2 اردیبهشت به وقت تهران (ساعت 23:59 دقیقه روز 22 آوریل به وقت PT) فرصت تجربه رایگان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را دارند.

گفتنی است؛ خوشبختانه سازندگان هیچ محدودیتی در خصوص محتویات نسخه رایگان عنوان پابجی در نظر نگرفته اند و شما در این بازه زمانی می توانید تمامی حالت های مختلف بخش چند نفره بازی از جمله Solo، Duo و Squads را امتحان کنید.

مجددا یادآوری می کنیم که این رویداد مخصوص کاربران و مشترکین سرویس طلایی ایکس باکس لایو در نظر گرفته شده و کاربران عادی شبکه Xbox Live به نسخه رایگان این عنوان ویدیویی دسترسی نخواهند داشت.

بازی PUBG

نکته قابل توجه این است که چنانچه پس از تجربه نسخه رایگان بازی PUBG به دنبال خرید نسخه نهایی آن باشید، هیچ نگرانی در خصوص از دست دادن دستاوردها و پیشرفت های خود و شروع مجدد وجود ندارد چرا که تمامی اطلاعات شما به صورت خودکار به نسخه کامل بازی منتقل خواهد شد.

همچنین، شرکت نامدار مایکروسافت ضمن اعلام و تعیین زمان انتشار نسخه رایگان بازی پابجی، از بسته الحاقی جدید این عنوان به نام PUBG5 رونمایی کرد. توجه داشته باشید که این بسته الحاقی هیچ گونه تاثیری در پیشرفت و دستاوردهای بازیکنان ندارد و جز آیتم های تزئینی، محتویات دیگری را به بازی اضافه نمی کند. محتویات این بسته شامل کلاه، پیراهن آستین بلند، شلوار جین بافته شده و چکمه می شود و این DLC هم اکنون با قیمت 7 دلار در فروشگاه ایکس باکس به فروش می رسد.

چنانچه بسته الحاقی PUBG5 را طی رویداد آخر هفته رایگان عنوان پابجی خریداری کنید، این پک بر روی حساب کاربری شما ذخیره می شود و در صورت خرید نسخه نهایی بازی می توانید از محتوای آن بهره مند شوید و شخصیت خود را شخصی سازی کنید.

برخلاف سایر نسخه پیش نمایش عناوین ویدیویی کنسول ایکس باکس وان، بازی PUBG از نسخه آزمایشی رایگان برخودار نیست. بنابراین، این اولین باری است که کاربران و دارندگان کنسول ایکس باکس وان در رویداد آخر هفته رایگان قادر به تجربه موقت بازی پابجی خواهند بود. هرچند، این افراد به لطف جدیدترین بازی هیجان انگیز شرکت اپیک (Epic) به نام Fortnite، از تجربه رایگان حالت Battle Royale محروم نبودند.

از دیگر خبرهای مرتبط با نسخه ایکس باکس وان PlayerUnknown's Battlegrounds می توان به انتشار دومین نقشه بزرگ بازی تحت عنوان Miramar طی ماه می (اردیبهشت - خرداد) اشاره کرد.

بازی PUBG در تاریخ 23 مارس سال میلادی 2017 (3 فروردین ماه 96) به صورت انحصاری بر روی پلتفرم پی سی در حالت دسترسی زودهنگام یا همان Early Access منتشر شد. با وجود اینکه این نسخه فاصله زیادی با سایر عناوین ویدیویی کامل از جمله Dota 2، کانتر استریک گلوبال افنسیو ، رینبو سیکس سیج و Grand Theft Auto V داشت، لیکن به دلیل گیم پلی درگیرکننده و بخش چند نفره فوق العاده جذاب به سرعت در میان بازیکنان محبوب و روز به روز به تعداد بازیکنان آن اضافه شد، به طوری که این عنوان ویدیویی در حالی که در حالت دسترسی زودهنگام قرار داشت، توانست با جذب بیش از سه میلیون بازیکن به صورت همزمان، رکورد بیشترین تعداد کاربران همزمان شبکه استیم را از آن خود کند.

موفقیت های بازی PUBG تنها به این مورد محدود نشده و این عنوان در مراسم ها و نمایشگاه های مختلف صنعت گیم جوایز متنوعی را نیز به دست آورده است. تمامی این موارد دست به دست هم داد تا سازندگان سرانجام نسخه نهایی بازی را در روز 20 دسامبر امسال (29 آذر) بر روی پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر کردند.

بازی PUBG

از طرفی، شرکت مایکروسافت به سرعت به موفقیت بی نظیر این عنوان ویدیویی شوتر مهیج واکنش نشان داد و با عقد قرارداد با سازندگان بازی، نسخه ایکس باکس وان آن را در روز 12 دسامبر سال گذشته میلادی (21 آذر ماه سال 96) به دست علاقه مندان و بازیکنان رساند تا بخشی از کمبود بازی های انحصاری کنسول نسل هشتم خود را جبران کند.

فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را پس از تجربه نسخه رایگان بازی ویدیویی پرطرفدار PlayerUnknown's Battlegrounds با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر