با عناوین رایگان ماه فبریه Xbox Live همراه باشید

اگر خبرهای دنیای گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید حتما اطلاع دارید که مدتی پیش کمپانی ژاپنی سونی لیست عناوین رایگان شده ماه فبریه شبکه پلی استیشن پلاس را منتشر کرد. در پی این اقدام کمپانی مایکروسافت نیز هر ماه بازی های رایگانی را در اختیار کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو قرار می دهند تا این کاربران به صورت رایگان به برخی از عناوین این شبکه دسترسی داشته باشند. ماه ژانویه سال میلادی 2016 به اتمام رسید و حال کمپانی بزرگ مایکروسافت لیست عناوین رایگان ماه فبریه شبکه ایکس باکس لایو را منتشر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

با عناوین رایگان ماه فبریه Xbox Live همراه باشید

در پی این اقدام کمپانی مایکروسافت نیز هر ماه بازی های رایگانی را در اختیار کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو قرار می دهند تا این کاربران به صورت رایگان به برخی از عناوین این شبکه دسترسی داشته باشند. ماه ژانویه سال میلادی 2016 به اتمام رسید و حال کمپانی بزرگ مایکروسافت لیست عناوین رایگان ماه فبریه شبکه ایکس باکس لایو را منتشر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، در ماه فبریه، کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو و دارندگان کنسول ایکس باکس وان می توانند بازی های Hand of Fate و Styx: Master of Shadows را به صورت رایگان دریافت کنند. همچنین دارندگان کنسول ایکس باکس 360 می توانند دو بازی محبوب Sacred Citadel و Gears of War 2 را به صورت کاملا رایگان دریافت کنند و به تجربه این عناوین بپردازند.

توجه داشته باشید که دو بازی محبوب Sacred Citadel و Gears of War 2 که فقط برای کنسول ایکس باکس 360 به صورت رایگان قرار گرفتند، در کنسول نسل هشتم مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان نیز قابل بازی خواهند و در صورتی که قصد تجربه بازی بی نظیر Gears of War 2 بر روی کنسول ایکس باکس وان دارید، فرصت را از دست ندهید و هم اکنون این بازی را از شبکه ایکس باکس لایو دریافت کنید.

در زیر می توانید لیست کامل عناوین رایگان شده دو کنسول Xbox One و Xbox 360 را مشاهده کنید. (توجه داشته باشید که این عناوین فقط برای کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو در دسترس می باشد و در صورتی که شما عضو کاربران گلد این شبکه بزرگ نباشید، قادر به دانلود این عناوین نخواهید بود. البته می توانید با پرداخت هزینه اندک، عضو این شبکه شوید و از مزایای این سرویس بهره مند شوید)

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس وان

  • Hand of Fate (از روز اول ماه فبریه تا تاریخ 29 فبریه قابل دانلود خواهد بود)
  • Styx: Masters of Shadow (از تاریخ 16 فبریه تا تاریخ 15 مارس به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود)

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس 360 (این عناوین بر روی کنسول ایکس باکس وان نیز قابل اجرا هستند)

  • Sacred Citadel (از تاریخ 1 فبریه تا 15 فبریه قابل دانلود خواهد بود)
  • Gears of War 2 (از تاریخ 16 فبریه تا 29 فبریه قابل دانلود خواهد بود)

همچنین برخی از عناوین رایگان شده ماه ژانویه شبکه ایکس باکس لایو هم اکنون قابل دانلود هستند. در زیر می توانید لیست عناوین رایگان شده ماه گذشته را مشاهده کنید.

  • Killer Instinct: Season One Ultra Edition (Xbox One) - ( از تاریخ 1 ژانویه تا 31 ژانویه قابل دانلود خواهد بود)
  • Zheros (Xbox One) - ( از تاریخ 16 ژانویه تا 15 فبریه قابل دانلود خواهد بود)
  • Dirt Showdown (Xbox 360) - (از تاریخ 1 فبریه تا 15 فبریه)
  • Deus Ex: Human Revolution (Xbox 360) - (از تاریخ 16 ژانویه تا 31 ژانویه قابل دانلود خواهد بود)

همان طور که مشاهده می کنید، شما کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو تنها دو روز دیگر دو عنوان Killer Instinct: Season One Ultra Edition و Deus Ex: Human Revolution را به صورت رایگان دریافت کنید و همچنین تا تاریخ 15 فبریه سال میلادی 2016 فرصت دارید که بازی Dirt Showdown را دانلود کنید.

در انتها خبر، دیدگاه شما در خصوص عناوین رایگان شده ماه فبریه شبکه ایکس باکس لایو چیست؟ آیا شما عضو کاربران گلد این سرویس هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر