رده بندی سنی بازی Paragon مشخص شد

به تازگی سازمان رده بندی سنی بازی های ویدیویی در استرالیا، رده سنی بازی جدید کمپانی اپیک گیمز یعنی Paragon را مشخص کرد. پس از مشخص شدن رده سنی بازی های ویدیویی، اطلاعات بیشتری از محتوای بازی در دسترس قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

رده بندی سنی بازی Paragon مشخص شد

پس از مشخص شدن رده سنی بازی های ویدیویی، اطلاعات بیشتری از محتوای بازی در دسترس قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بازی جدید کمپانی اپیک گیمز به نام Paragon مدتی پیش توسط سازمان رده بندی سنی بازی های ویدیویی در استرالیا رده بندی سنی شد. بنا به اطلاعات منتشر شده در سراسر فضای مجازی، این بازی رده بندی سنی بزرگ سالان (M) را دریافت کرده است. البته قبل از مشخص شدن رده بندی سنی این بازی، پیش بینی می شد که این بازی رده بندی سنی بزرگسالان را دریافت خواهد کرد.

سازمان رده بندی سنی بازی های ویدیویی در استرالیا به دلیل وجود خشونت های بسیار زیاد، استفاده از کلمات زشت و نامناسب و خون ریزی های زیاد در بازی و همچنین تاثیر گذار بودن این موراد بر روی رفتار و ذهن مخاطبان و گیمرها، رده بندی سنی M یا همان بزرگ سالان را دریافت کرده است.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی توسط کمپانی اپیک گیمز از بازی Paragon منتشر نشده است و تاریخ انتشار دقیق این بازی نیز مشخص نشده است. بنا به اطلاعات منتشر شده در سایت های معتبر خارجی، بازی Paragon در سال میلادی جاری برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

همان طور که در جریان هستید، کمپانی اپیک گیمز مدتی پیش امتیاز فرانچایز بی نظیر و پرطرفدار Gears of War را به کمپانی بزرگ مایکروسافت فروخت تا ادامه ساخت این بازی بر عهده کمپانی مایکروسافت باشد. به همین خاطر عرضه بازی Paragon توسط کمپانی اپیک گیمز می تواند شروع خوبی را برای این کمپانی رقم بزند چرا که سال هاست که این کمپانی عنوانی را عرضه نکرده است.

نسخه بتای بازی Paragon نیز طبق خبرگزاری ها در تابستان سال 2016 برای کنسول های نسل هشتم و کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار خواهند گرفت. اگر یکی از طرفداران این بازی هستید و می خواهید بزودی بازی Paragon را تجربه می کنید، می توانید با پرداخت هزینه اندکی عضو سرویس Early Access شوید تا عناوین جدید را زودتر از کاربران معمولی تجربه کنید. البته سرویس Early Access فقط برای نسخه کامپیوترهای شخصی این بازی قابل دسترس خواهد بود.

در انتها خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Paragon کمپانی اپیک گیمز چیست؟ آیا شما یکی از طرفداران این بازی هستید؟ محتویات این بازی را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه بزرگ کلیک در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر