با پرینتر EcoTank اپسون با کارتریج های جوهری خداحافظی کنید

تصور کنید روزی را که دیگر مجبور نباشید مرتبا برای پرینتر خود کارتریج جوهر بخرید، و امروز آن روز رویایی فرا رسیده است. پرینتر EcoTank این رویا را به واقعیت تبدیل کرده و از این به بعد شما نیازی به جستجو برای پیدا کردن بهترین قیمت خرید کارتریج نخواهید داشت.

با پرینتر EcoTank اپسون با کارتریج های جوهری خداحافظی کنید

به گزارش کلیک، البته عدم نیاز این پرینتر به کارتریج تنها مزیت آن نیست. این پرینتر یک مدل چند کاره است که قابلیت فکس، اسکن، گرفتن کپی، و پرینت را داشته و علاوه بر این ها میتوان آن را به اینترنت متصل کرد و به صورت آنلاین از آن استفاده نمود. بنابر این هر جا و هر زمانی که شما به اینترنت بی سیم دسترسی داشته باشید میتوانید اسناد خود را از راه دور پرینت کنید.

شما در وهله اول ممکن است فکر کنید که تنظیم و راه اندازی این پرینتر مشکل خواهد بود ولی باید بگویم تنها چیز مشکل در مورد این پرینتر، انتظار برای عرضه این محصول به بازار است. البته جوهر آن ممکن است کمی دردسر ساز باشد چرا که آن ها در 4 بطری مختلف قرار دارد و هر بطری یکی از مخازن جوهر را پر می کند بنابر این در انجام این قسمت کار باید کمی احتیاط کنید.

filling_ink_et-4550

و حالا نوبت به راه اندازی آن می رسد، اولین کاری که باید انجام دهید اتصال پرینتر به اینترنت است. این کار به شما اجازه می دهد که از راه دور اسناد خود را پرینت کرده و یا اسناد مورد نظر جهت پرینت را از طریق ایمیل ارسال کنید. همچنین یک قابلیت جالب دیگر نیز همراه با این پرینتر وجود دارد و آن اپلیکیشن اپسون است. با نصب این اپلیکیشن می توانید اسناد خود را از طریق گوشی هوشمند خود به سادگی پرینت کنید.

همانطور که شما از شرکتی مثل اپسون انتظار دارید کیفیت این پرینتر جوهر افشان بی نظیر است و به علاوه این پرینتر همراه با دو بسته کامل جوهر (که جمعا 8 بطری را شامل می شود) عرضه می شود که طبق گفته های شرکت اپسون این مقدار می تواند برای دو سال استفاده کافی باشد.

اما اکنون نوبت به بررسی مهمترین ویژگی این پرینتر می رسد. درست است که این پرینتر قابلیت های زیادی دارد و لازم نیست تا 2 سال برای آن جوهر بخرید، ولی قیمت آن چقدر است؟ شما احتمالا با شنیدن این موضوع که این پرینتر توسط اپسون فقط370 یورو (400 دلار) قیمت گذاری شده، شگفت زده شوید. این قیمت برای پرینتری با این امکانات زیاد که اتفاقا نیازی به خرید کارتریج ندارد اصلا قیمت زیادی نیست.

ویژگی ها:

مناسب برای ادارات

دستگاه چهار کاره - پرینت، کپی، اسکن، فکس

شامل دو بسته کامل جوهر ( 70 میلی لیتر رنگی، 140 میلی لیتر سیاه)

قابلیت اتصال با Wi-Fi، Wi-Fi Direct،Ethernet

گنجایش 150 برگ کاغذ

قابلیت پرینت از راه دور

صفحه نمایش 5.5سانتی متری mono LCD

منبع: techmash

ارسال نظر