کیبورد Orée؛ تایپ با چاشنی طبیعت!

کیبورد چوبی و یک تکه Orée تمام نگاه ها را به خود جلب می کند.

کیبورد Orée؛ تایپ با چاشنی طبیعت!

به گزارش کلیک، این کیبورد بی سیم از یک قطعه چوب ساخته شده و با طراحی شیک و جمع و جور خود کیبورد بلوتوثی اپل را به چالش می کشد. البته اگر شما برای خرید یک کیبورد بی سیم جدید به فروشگاه سری بزنید، ممکن است قیمت 190 دلاری Orée شما را از خرید آن منصرف کند و شما مجددا به کیبورد های ارزان تر مثل کیبورد بی سیم 99 دلاری اپل فکر کنید. ولی شکی نیست که کیبورد Orée یک محصول خیره کننده است.

Orée در دو نوع مختلف با چوب درخت گردو و افرا عرضه می شود. کلیه کلید های آن نیز از جنس چوب است و هیچ روکش مصنوعی در آن ها به کار نرفته است. حتی کلید پاور به کار رفته در این کیبورد نیز از جنس چوب ساخته شده است. همانطور که پله های چوبی پس از سال ها ظاهر جالب و جا افتاده ای پیدا می کنند، کلید های چوبی این کیبورد نیز به مرور زمان بر اثر سایش انگشتان شما یک کیبورد منحصر به فرد که با انگشتان شما کاملا سازگار شده است را به ارمغان می آورد.

Orée قابلیت اتصال به مک، آیفون، آی پاد و یا رایانه های مجهز به بلوتوث را دارد و ارتباط آن مانند سایر کیبورد های بی سیم موجود از طریق بلوتوث انجام می شود.

اگر شما استفاده از ترک پد (trackpad) را به موس ترجیح می دهید، Orée یک صفحه لمسی نیز برای شما عرضه کرده است که به تکنولوژی مالتی تاچ (لمس همزمان) مجهز است. همچنین اعدادی به صورت ظریف روی آن حکاکی شده که امکان استفاده از آن به عنوان کیبورد عددی را فراهم می کند. قیمت این تاچ پد نیز از 190 دلار شروع می شود.

شما می توانید تصاویر بیشتری از Orée را در زیر مشاهده کنید.

jp6g

منبع: techinsider

ارسال نظر