اسپیکر هوشمند گوگل هوم در پخش صدای بلند مشکل دارد!

رسانه کلیک – برخی مدل های اسپیکر هوشمند گوگل هوم در زمان پخش موسیقی با صدای بلند به دلایل نامعلوم دچار اختلال در کارکرد می‌شوند.

اسپیکر هوشمند گوگل هوم در پخش صدای بلند مشکل دارد!

برخی از کاربران وب سایت Reddit در تالار گفتمان گوگل ادعا کرده اند که اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی هنگام پخش در حالت ولوم حداکثری از کار می‌افتد.

در حال حاضر، معلوم نیست که این مشکل از کجا نشات گرفته است. با این حال، تیم پشتیبانی گوگل اعلام کرده که از مشکل ایجاد شده در اسپیکر هوشمند گوگل هوم اطلاع دارد و در حال حاضر به دنبال پیدا کردن منشا این مشکل است.

برخی کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند، ادعا کرده اند که مشکل یاد شده تنها در زمان پخش یک آهنگ خاص به وجود می‌آید که همین مسئله باعث عجیب تر شدن آن شده است. علاوه بر این، برخی دیگر از کاربران اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی ادعا کرده اند که تنها در صورت درخواست آهنگ های یک خواننده خاص از دستیار هوشمند صوتی گوگل مشکل یاد شده را تجربه کرده اند.

با توجه به شواهد موجود، مشکل به وجود آمده ریشه نرم افزاری دارد و به احتمال زیاد ربطی به سخت افزار دستگاه ندارد. علاوه بر این، در حال حاضر تنها راه حل برای دارندگان اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی، کمتر کردن سطح صدا است و باید آنها تا زمان عرضه آپدیت های جدید صبر کنند.

نسخه کوچک اسپیکر هوشمند گوگل هوم دو ماه پیش معرفی شد. مشکل به وجود آمده برای این محصول در زمان پخش موسیقی با صدای بلند می‌تواند به شهرت این اسپیکر و همچنین دیگر محصولات سخت افزاری جدید گوگل ضربه غیر قابل جبرانی وارد کند.

گفتنی است؛ گوگل هوم اسپیکر هوشمند توسعه یافته توسط گوگل است که توانایی دسترسی به دستیار هوشمند صوتی گوگل را دارد. این محصول علاوه بر پخش موسیقی، ابزاری پیشرفته در زمینه هوشمندسازی خانه به حساب می‌آید.

منبع: Theverge

ارسال نظر