نسخه نینتندو سوییچ بازی Inside از راه می رسد!

رسانه کلیک - کاربران و دارندگان کنسول جدید نینتندو سوییچ بالاخره می توانند عنوان دوست داشتنی و مهیج Inside را بر روی کنسول خود تجربه کنند.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Inside از راه می رسد!

اگر همچنان به کنسول جدید شرکت نینتندو اعتماد ندارید و از آینده و عناوین ویدیویی این دستگاه مطمئن نیستید، بهتر است بدانید هم اکنون توسعه دهندگان و اعضای شرکت «نینتندو» با بازی سازان متعددی همکاری می کنند تا اعتماد شما و سایر بازیکنان را به این دستگاه جدید به دست آوردند. از این رو، مدتی پیش استودیوی بازی سازی «پلی دد» از انتشار بازی Inside بر روی کنسول نینتندو سوییچ خبر داد.

این خبر در ابتدا توسط یک رسانه ژاپنی به نام Famitsu منتشر شد. گویا بنیان گذار استودیوی دانمارکی «پلی دد»، آقای آرت جنسن (Art Jensen) برای بازدید و ملاقات با توسعه دهندگان عناوین ویدیویی Metal Gear و Shadow of the Colossus به کشور ژاپن سفر کرده است. به همین خاطر، رسانه محلی Famitsu از فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده کرده و گفت‌وگویی را با ایشان ترتیب داده است.

همچنین رسانه مذکور تصویری از صرف شام با آقای آرت جنسن و دوستانش را در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود به اشتراک گذاشت تا ادعای خود را ثابت کند. بر اساس ادعای رسانه Famitsu، آقای آرت جنسن اعلام کرد که تیم توسعه بازی Inside هم اکنون در حال ساخت و توسعه نسخه کنسول نینتندو سوییچ بازی است و این عنوان در آینده نه چندان دور بر روی این پلتفرم منتشر می شود.

متن منتشر شده در کنار تصویر یاد شده به شرح زیر است:

صرف شام با اعضای استودیوی Playdead، سازنده و خالق عناوین Limbo و Inside و همچنین آقای فوروکاوا سان (Furukawa-san)، آهنگ ساز بازی The Last Guardian خیلی لذت بخش بود. از شما تشکر می کنیم!

- genDESIGN (@genDESIGN_Inc) September 21, 2017

متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیق و قیمت نسخه نینتندو سوییچ بازی Inside اعلام نشده است. حتی مشخص نیست این نسخه در سال میلادی جاری به دست طرفداران و دارندگان کنسول نینتندو سوییچ می رسد یا خیر! در هر صورت آن چیزی که اهمیت بالایی دارد، تایید نسخه نینتندو سوییچ بازی Inside است و کاربران این کنسول می توانند خود را برای تجربه یک عنوان دوست داشتنی آماده کنند. بدون شک، در آینده نه چندان دور جزئیات و اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه می شود.

عملکرد کنسول نینتندو سوییچ فراتر از انتظارات گیمرها و حتی تحلیل‌گران صنعت گیم ظاهر شده است. اگر اخبار دنیای گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که کنسول نینتندو سوییچ به مدت دو ماه متوالی، در صدر پرفروش ترین کنسول های ایالات متحده آمریکا قرار دارد و کماکان به فروش فوق العاده خود ادامه می دهد. با وجود اینکه تعداد عناوین ویدیویی کنسول نینتندو سوییچ با کنسول های نسل هشتم (پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان) قابل مقایسه نیست، لیکن عرضه بازی های Splatoon 2، Mario Kart 8 و Legend of Zelda: Breath of the Wild منجر به افزایش محبوبیت این دستگاه شده است.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Inside

همچنین مدتی پیش شرکت نامدار «بتسدا» رسما حمایت خود را از کنسول نینتندو سوییچ اعلام و مدتی پیش عنوان ویدیویی مشهور و پرطرفدار DOOM را بر روی این دستگاه منتشر کرد. چند روز گذشته نیز چند عنوان ویدیویی جدید به فروشگاه eShop (فروشگاه رسمی نینتندو سوییچ) اضافه شد. با این حال، این طور که به نظر می رسد، نینتندو سوییچ پله های موفقیت را یکی پس از دیگری می پیماید و هر روز شاهد انتشار خبرهای خوبی برای دارندگان و کاربران این دستگاه هستیم.

شایان ذکر است؛ عنوان فوق العاده دوست داشتنی Inside در تاریخ ۲۹ ژوئن سال میلادی گذشته (۲۰۱۶) مصادف با ۹ تیر ۹۵ به صورت انحصاری محدود بر روی کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان منتشر شد. سپس این عنوان در اختیار دارندگان پلتفرم های رایانه شخصی و پلی استیشن ۴ قرار گرفت.

داستان عمیق و درگیرکننده، اتمسفر و محیط بی نظیر و معماهای چالش برانگیز از مزایا و نقاط قوت بازی Inside به شمار می رود، به طوری که این عنوان در مراسم ها و رویدادهای مختلف صنعت گیم نظیر BAFTA Games Award و British Academy Games Award و The Game Award جوایز فراوانی را کسب کرد و حتی یکی از بهترین عناوین ویدیویی سال میلادی ۲۰۱۶ توصیف شده است. به علاوه، این بازی توانست نظر اغلب منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کرد و امتیازات و نمرات فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد.

ارسال نظر