Mi Notebook Air 2 جدیدترین نوت بوک شیائومی به زودی معرفی می شود

رسانه کلیک - شرکت شیائومی قصد دارد یازدهم سپتامبر و در مراسم رونمایی موبایل Mi MIX ۲، از نوت بوک Mi Notebook Air 2 نیز رونمایی کند.

Mi Notebook Air 2 جدیدترین نوت بوک شیائومی به زودی معرفی می شود

به نظر می‌رسد که در مراسم رونمایی از Mi MIX ۲ ، معرفی محصولی دیگر از شیائومی بسیار هیچان انگیز باشد. البته هنوز اطلاعات چندانی از مشخصات نوت بوک Mi Notebook Air 2 در دست نیست. ظاهراً این دستگاه مدل جدیدتر Mi Notebook Air است و تحت عنوان Mi Notebook Air ۲ شناخته می‌شود . شیائومی، ماه‌ها پیش وعده ساخت این مدل را داده بود.

اگرچه صفحه‌نمایش این مدل ۱۵٫۶ اینچ به نظر می رسد، اما ممکن است سایز آن تغییر کند و کوچک‌تر شود. همچنین از کیفیت تصویر این مدل خبری در دست نیست. گفته می‌شود این مدل، از اینترنت ۴ G و LTE نیز پشتیبانی می‌کند .

طبق شایعات، این مدل در پیکربندی‌های متفاوتی روانه بازار می‌شود ؛ به این معنی که هر مدلی با حافظه داخلی و مشخصات متفاوت و بنابر نیازهای علاقه‌مندان ، در اختیار آنان قرار می‌گیرد . معمولاً لپ‌ تاپ‌ها مشخصات و آ پشن‌ های متفاوتی ندارند اما به نظر می‌رسد ، آ پشن‌ های متفاوت Mi Notebook Air ۲ برای مشتریان این برند بسیار غافلگیرکننده باشد.

قدرت شارژرهای این لپ تاپ هم مانند سایر موارد در هاله ای از شک و ابهام به سر می برد اما می توان انتظار داشت که ۲۰ V/ ۲٫۲۵ A و یا ۲۰V/۳٫۲۵ A باشد و تا ۴۵ یا ۶۰ وات نیرو تولید کند.

ارسال نظر