سومین لیگ بازی های رایانه ای ‌ایران رکورد زد

رسانه کلیک – تعداد ثبت نام کنندگان در سومین لیگ بازی های رایانه ای ایران از مرز ۴ هزار نفر عبور کرد و رکورد ثبت‌نام برای حضور در لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران شکسته شد.

سومین لیگ بازی های رایانه ای ‌ایران رکورد زد

به گزارش کلیک ، تعداد ثبت نام کنندگان در سومین لیگ بازی های رایانه ای ایران با ثبت نام ۴۲۰۰ نفر از علاقه‌مندان و طرفداران بازی از مرز ۴ هزار نفر عبور کرد و رکورد ثبت نام برای حضور در لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران شکسته شد تا سومین دوره از لیگ بازی های رایانه ای ایران به بزرگ‌ترین مسابقات حوزه بازی‌های رایانه‌ای در تاریخ کشور تبدیل شود. این در حالی است که در نخستین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای ایران ۲ هزار و در دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ایران ۳ هزار نفر شرکت کردند.

فرصت ثبت نام برای حضور در سومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای تا پنجم شهریور ماه بود که تا دهم شهریور ماه تمدید شد و اکنون دیگر فرصت ثبت نام در این دوره از مسابقات بازی‌های رایانه‌ای وجود ندارد. برای سومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای یک میلیارد ریال جایزه و یک دستگاه خودرو ۲۰۶ برای قهرمان رشته دارای بیشترین شرکت کننده تعیین شده است. همچنین در صورت اختصاص سهمیه، قهرمانان رشته‌های فیفا، کلش رویال به مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیکی پاریس با نام ESWC اعزام می‌شوند.

از جمله بازی‌های این رویداد باید به PES 2017 و FIFA 2017 در کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس ۳۶۰، بازی کلش رویال و بازی ایرانی کوئیز آف کینگز برای موبایل‌های هوشمند، بازی کانتر استرایک برای کامپیوتر اشاره داشت که به صورت انفرادی و گروهی با حضور آقایان و بانوان از ۱۳ تا ۲۳ شهریور ماه به مدت ۱۰ روز در مجموعه برج میلاد با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران و مکعب به عنوان نماینده جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای ESWC برگزار می‌شود.

ارسال نظر