بررسی دوربین سلفی Nova 2 Plus؛ به دنیای سلفی سلام کن!

رسانه کلیک - هواوی Nova 2 Plus به عنوان موبایل شبه پرچمدار با ارزش خرید بالا شناخته می‌شود که یکی از بزرگترین ویژگی‌های آن دوربین سلفی بسیار قدرتمند نسبت به تمام موبایل‌های موجود در بازار است. در ادامه به بررسی دوربین سلفی Nova 2 Plus و قابلیت‌های جذاب و خاص آن می‌پردازیم.

بررسی دوربین سلفی Nova 2 Plus؛ به دنیای سلفی سلام کن!

شرکت هواوی در خرداد ماه از موبایل شبه پرچمدار جدیدی با نام هواوی Nova 2 Plus رونمایی کرد. گوشی Nova 2 Plus از هواوی با سخت افزار قدرتمند، بخش نرم افزاری بروز، طراحی خاص و زیبا و البته قیمت مناسب، بهترین اسمارت فون موجود در بازار در میان موبایل‌های میان‌رده و شبه پرچمدار مشابه از برندهای دیگر است.

جدیدترین موبایل شرکت هواوی، Nova 2 Plus به عنوان قاتل گوشی‌های میان‌رده بازار ایران برای بررسی به آزمایشگاه کلیک آمده است. در ادامه با بررسی دوربین سلفی هواوی Nova 2 Plus با ما همراه باشید.

مشخصات سخت افزاری و بررسی دوربین سلفی هواوی Nova 2 Plus

هواوی برای دوربین سلفی Nova 2 Plus به سراغ سنسور گران قیمت و قدرتمند ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۰ همراه با فوکوس اتوماتیک و تشخیص چهره به صورت سه بعدی شرکت ژاپنی سونی رفته که تصاویر سلفی را با وضوح تصویر بسیار بالا در ۳ قالب تصویر ۱۶:۹، ۴:۳ و ۱:۱ ثبت می‌کند که تجربه‌ای جدید را از عکاسی سلفی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تصاویر ثبت شده با دوربین سلفی Nova 2 Plus در نور روز شارپ و با کیفیت هستند که این مسئله باعث می‌شود بدون دغدغه از کیفیت عکس‌ها لحظه‌های خود را ثبت کنید. یکی از مهمترین ویژگی‌های‌های دوربین سلفی نوا پلاس توانایی ثبت پرتره‌های هنری است که با استفاده از آن می‌توان سلفی‌هایی هنری و پر شور و جذاب داشت. همچنین دوربین نوا ۲پلاس به دلیل تولید بالای میزان نور صفحه نمایش در شب نیز تصاویر مناسبی را ثبت کند و در یک کلام باید گفت که دوربین سلفی نوا پلاس با سنسور قدرتمند، قابلیت‌های مختلف و اپلیکیشن ساده و کاربردی برای هر کاربری بدون نیاز به دانش خاصی قابل استفاده است و با آن می‌توان بهترین سلفی‌های ممکن را ثبت کرد.

مشخصات نرم افزاری و قابلیت‌های دوربین سلفی موبایل هواوی Nova 2 Plus

اپلیکیشن دوربین هواوی Nova 2 Plus ساده اما کاربردی است و قسمت دوربین سلفی نیز کلیدهای زیادی در صفحه اصلی عکاسی ندارد تا کاربر به راحتی بتواند عکس بگیرد. به منظور رفتن به قسمت حالت‌های عکاسی باید انگشت خود را بر روی صفحه به سمت چپ بکشید و برای رفتن به بخش تنظیمات دوربین سلفی باید انگشت خود را بر روی صفحه به سمت راست بکشید که مسئله باعث شده تا دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر باشد.

ویژگی‌های دوربین سلفی Nova 2 Plus به شرح ذیل است:

قابلیت ثبت تصاویر سلفی با ژست‌های حرکتی هوشمند

قابلیت ثبت تصاویر سلفی با زاویه دید ۸۵ درجه برای جایگیری تعداد بیشتری سوژه در عکس

قابلیت شناسایی اولیه صورت از تمام زوایا به صورت سه بعدی برای ثبت دقیق جزئیات در تصاویر سلفی

قابلیت زیبایی قدرتمند با ۱۰ درجه برای بهبود زیبایی صورت از نظر پوست، روشنایی، اندازه جمجمه و ...

قابلیت بوکه برای ثبت پرتره‌ها و تصاویر هنری با مات کردن و فیلتر کردن اطراف تصویر

۱۲ فیلتر کاربردی

قابلیت واترمارک کردن تصاویر با ثبت موقعیت مکانی، تاریخ و دمای هوا

قابلیت ضبط ویدیو تایم لپس با کیفیت بالا از طریق دوربین سلفی

برای عکاسی می‌توانید با انگشت خود صفحه دستگاه و دکمه شاتر را لمس کنید یا به سراغ فناوری‌های نوآورانه هواوی در دوربین سلفی و ژست‌های حرکتی بروید تا به صورت اتوماتیک پس از انجام ژست‌های حرکتی تصویر ثبت شود؛ از جمله ژست‌های حرکتی برای عکاسی در دوربین سلفی Nova 2 Plus باید به نشان دادن کف دست، لبخند زدن، نشان دادن لایک و نشانه پیروزی اشاره داشت که با استفاده از آن دوربین به سرعت بدون نیاز به لمس صفحه دستگاه عکس می‌گیرد.

نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین سلفی هواوی Nova 2 Plus

عکس ثبت شده در روز (خارجی)

عکس ثبت شده در روز (داخلی)

عکس ثبت شده در غروب آفتاب

عکس ثبت شده در روز (ظهر - داخلی)

عکس ثبت شده در شب (خارجی)

عکس ثبت شده در شب (داخلی)

عکس ثبت شده در شب (خارجی)

عکس ثبت شده در عصر (داخلی)

تجربه کاربری؛ معجزه‌ای برای عاشقان سلفی

هواوی در گوشی Nova 2 Plus تمرکز ویژه‌ای به یکی از بزرگترین دغدغه‌های جوانان امروز در سراسر جهان یعنی دوربین سلفی و عکاسی راحت‌تر با دوربین سلفی داشته است که در نهایت توانسته به خوبی سنسور ۲۰ مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی را با قابلیت‌ها و ژست‌های حرکتی مختلف در این موبایل پیاده سازی کند تا شاهد موبایلی قدرتمند، زیبا، ارزان قیمت و متخصص سلفی گرفتن باشیم.

دوربین سلفی هواوی Nova 2 Plus دارای زاویه دید ۸۵ درجه است که با استفاده از آن می‌توان تعداد بیشتری سوژه در یک عکس قرار بگیرند. در حقیقت دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی این گوشی علاوه بر کیفیت بالا به دلیل زاویه دید گسترده می‌تواند تا برای سلفی‌های دسته جمعی نیز بسیار مناسب باشد.

دوربین سلفی اسمارت فون Nova 2 Plus در نور روز عملکرد بسیار مناسبی دارد و می‌تواند تصاویری شارپ با وضوح تصویر بالا را ثبت کند که حتی پس از زوم کردن در تصویر شاهد افت کیفیت چندانی نخواهید بود که به همین دلیل Nova 2 Plus برای سلفی‌های دسته جمعی نیز کیفیت بسیار بالایی دارد اما در عین حال یکی ویژگی‌های هواوی Nova 2 Plus که هر فردی جذب آن خواهد شد، حالت زیبایی قدرتمند این موبایل است که با استفاده از می‌توان بهبودهایی اساسی در چهره از نظر روشنایی، پوست، اندازه جمجمه و ... ایجاد کند تا چهره‌ افراد در تصویر زیبا‌تر ثبت شود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین سلفی هواوی Nova 2 Plus باید به توانایی تشخیص چهره‌ها در عکس، فوکوس دستی و اتوماتیک برای ثبت جزئیات به صورت دقیق برای افزایش کیفیت خروجی تصویر اشاره داشت که باعث می‌شود قدرت این دوربین ملموس باشد. همچنین عکس برداری حالت پرتره با قابلیت بوکه در دوربین سلفی نوا پلاس ۲ یکی از ویژگی‌های جذاب آن است که با استفاده از آن می‌توان سلفی‌هایی هنری و زیبا را ثبت کرد.

دوربین سلفی هواوی Nova 2 Plus لطف لطف فلش قدرتمند تعبیه شده در صفحه نمایش دستگاه در محیط‌های کم نور وشب عملکرد مناسبی دارد. لازم به ذکر است که سرعت شاتر دوربین سلفی این گوشی در نور پایین دچار افت محسوسی می‌شود و باید مدت زمان بیشتری نسبت به عکاسی در نور روز دست خود را ثابت نگه دارید که در غیر این صورت عمدتا تصاویر تار خواهند شد.

دوربین سلفی موبایل Nova 2 Plus با تمامی گوشی‌هایی که تا به حال وارد بازار ایران شده است، تفاوت و برتری بسیار زیادی دارد که باعث می‌شود تا بهترین گزینه برای دوست داران عکاسی سلفی باشد. با استفاده از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی تلفن هوشمند Nova 2 Plus در کنار قابلیت‌های نرم افزاری کاربردی و متعدد می‌توان تصاویری با کیفیت و حرفه‌ای را ثبت کنند که در هیچ موبایل دیگری تا به امروز حتی پرچمداران وجود ندارد . اگر بخواهیم که Nova 2 Plus را تعریف کنیم باید بگوییم این اسمارت فون معجزه‎‌ای برای عاشقان سلفی است.

ارسال نظر