گزارش کلیک از نمایشگاه محصولات دانش بنیان

رسانه کلیک –  نخستین نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان در حوزه الکترونیک، برق و کامپیوتر به مدت ۵ روز از ۱۲ تا ۱۶ مرداد ماه در بوستان گفتگو برگزار شد.

گزارش کلیک از نمایشگاه محصولات دانش بنیان

به گزارش کلیک ، نخستین نمایشگاه محصولات شرکت‌های دانش بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شخص معاونت این حوزه یعنی سورنا ستاری در حوزه الکترونیک، برق و کامپیوتر به مدت ۵ روز از ۱۲ تا ۱۶ مرداد ماه در بوستان گفتگو با حضور شرکت‌های بومی و برتر فعال برگزار شد. در این نمایشگاه به لطف مسئولان برگزاری، شرکت های واردکننده اجازه حضور ندارند و از شرکت های داخلی نیز فقط شرکت های با فناوری بالای دانش بنیان می توانند حضور پیدا کنند تا بتوانند خدمات خود را به بازدید کننندگان، علاقه مندان و مسئولانی که در این نمایشگاه حضور پیدا کردند، نشان دهند.

محمد صادقی، دبیر اجرایی نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار کلیک در رابطه با این رویداد گفت: باعث افتحار است که برای اولین بار شرکت‌های دانش بنیان و تولید کننده برتر برای اولین بار در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را ارائه می‌دهند. این نمایشگاه، اولین نمایشگاهی در کشور است که در آن فقط شرکت های دانش بنیان حق حضور دارند و از حضور شرکنت‌های وارد کننده جلوگیری شده است.

وی افزود: با توجه به حضور گلچینی از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان برتر کشور در این نمایشگاه، این نمایشگاه بزرگترین رویداد فناوری کشور در حوزه برق، الکترونیک، فناوری اطلاعات و تجهیزات پزشکی است. همچنین این نمایشگاه خدمات مرتبط با بازاریابی، سرمایه گذاری و توسعه صادرات به شرکت‌های دانش بنیان ارائه شده است.

نمایندگان مجلس از جمله فاطمه حسینی و پروانه مافی و بسیاری از مقامات در حوزه ارتباطات، دانش بنیان و صنعت از این نمایشگاه به منظور آشنایی با شرکت‌های دانش بنیان و بازدید از آخرین دستاوردها بازدید کردند.

 نمایشگاه محصولات دانش بنیان

ارسال نظر