در سال 2016 شاهد عرضه نسخه جدیدی از Assassin's Creed نخواهیم بود

حدود 8 سال گذشته صنعت گیم رشد و پیشرفت چندانی نداشت و اگر یک گیمر قدیمی باشید، حتما اطلاع دارید که بیشتر بازی ها در سبک اکشن و تفنگی ساخته می شدند.

در سال 2016 شاهد عرضه نسخه جدیدی از Assassin's Creed نخواهیم بود

کمپانی بزرگ یوبی سافت که در مارس سال 1986 به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده بود، در سال 2007 بازی کاملا جدیدی را با نام Assassin's Creed روانه بازار کرد. در زمان انتشار این بازی بسیاری از گیمرها و منتقدان شیفته این بازی شدند و سرانجام این بازی به موفقیت بزرگی دست یافت.

به گزارش کلیک، کمپانی یوبی سافت پس از مشاهده موفقیت نسخه اول بازی Assassin's Creed، تصمیم گرفت که نسخه دوم این بازی را نیز طراحی و عرضه کند. سرانجام بازی Assassin's Creed 2 در سال 2009 به صورت رسمی توسط یوبی سافت منتشر شد. پس از انتشار نسخه دوم این بازی، کمپانی یوبی سافت هر ساله نسخه جدیدی را عرضه می کند. به طوری که از سال 2009 تا سال 2015 شاهد عرضه هفت نسخه از سری بازی اساسین کرید هستیم. بسیاری از منتقدان و تحلیل گران این اقدام کمپانی یوبی سافت را یک اشتباه ترقی می کنند و به نظر آن ها، عرضه هر ساله نسخه جدید از این فرانچایز به پایه های این بازی ضربه وارد می کند. سخن منتقدان و تحلیل گران کاملا صحیح است و بیشتر گیمرها هم با نظر آن ها موافق هستند به طوری که هر ساله از محبوبیت این سری فوق العاده کاسته می شود.

گویا کمپانی یوبی سافت نیز به این نتیجه رسیده و تصمیم دارد که در سال 2016 هیچ نسخه ای از فرانچایز محبوب اساسین کرید را منتشر نکند.

به تازگی خبری توسط یکی از بازی سازان این فرانچایز (متاسفانه نام این شخصیت هنوز فاش نشده است) در وبسایت 4chan منتشر شد که طبق این خبر، کمپانی یوبی سافت در سال 2016 به فرانچایز اساسین کرید استراحت خواهد داد و در عوض در سال 2017 شاهد عرضه نسخه جدید و متفاوتی از فرانچایز Assassin's Creed خواهیم بود! ایشان ادعا می کند که نسخه بعدی بازی اساسین کرید به صورت کلی متفاوت خواهد بود و در این نسخه بیشتر از بازی محبوب و بی نظیر The Witcher الهام گرفته خواهد شد و سیستم های مبارزه ای، شخصیت های بازی و محیط بازی ارتقای چشم گیری یافته است.

پس از انتشار خبر، وبسایت Kotaku اطلاعات جدیدی از نسخه بعدی بازی Assassin's Creed منتشر کرد. این وب سایت در خروجی سایت خود اعلام کرد که نسخه بعدی بازی اساسین کرید، Assassin's Creed Empire نام دارد که اتفاقات این نسخه در کشور مصر اتفاق خواهد افتاد و این بازی در سال 2017 توسط کمپانی یوبی سافت منتشر خواهد شد. این وب سایت ادعا می کند که کمپانی یوبی سافت برای پر کردن جای خالی نسخه جدید بازی اساسین کرید در سال 2016، نسخه دوم بازی جهان باز و محبوب Watch Dogs که در شهر سان فرانسیسکو ایالات متحده آمریکا جریان دارد را منتشر خواهد کرد. بنا به این خبر، در پاییز سال 2016 شاهد عرضه بازی Watch Dogs 2 خواهیم بود!

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت 4chan، شخصیت اصلی نسخه بعدی بازی اساسین کرید یک برده خواهد بود که این شخصیت یک عقاب در نزد خود دارد و گیمرها می توانند این عقاب را نیز کنترل کنند. همچنین نسخه بعدی بازی اساسین کرید از نظر داستانی در مقایسه با نسخه های گذشته غنی تر و بهتر است.

شایان به ذکر است که تمامی اطلاعات منتشر شده در حال حاضر توسط کمپانی یوبی سافت تایید نشده است و همه این اطلاعات در حد یک شایعه هستند. خوشبختانه کمپانی یوبی سافت در واکنش به شایعات منتشر شده اعلام کرد:

وقتی کمپانی یوبی سافت از این اطلاعات و شایعات باخبر شد، تصمیم گرفت که هیچ اطلاعاتی را در این خصوص منتشر نکند و لازم نیست که ما درباره این شایعات پاسخ دهیم. ما نمی توانیم در حال حاضر درباره نسخه بعدی بازی اساسین کرید صحبت کنیم.

یکی از مصاحبه کنندگان به وب سایت معتبر گیم اسپات گفت:

ما بسیار خوش حال هستیم که همچنان طرفداران این فرانچایز خاطره های بسیار خوبی را با فرانچایز اساسین کرید دارند. ما می خواهیم این سری در آینده موفق باشند و هدف ما موفقیت در این راه است. در حال حاضر تنها اثر از این سری، فیلم اساسین کرید است که مدتی پیش تصویری از این فیلم نیز منتشر شد. هدف ما از ساخت این فیلم جلب رضایت تمامی طرفداران این سری است.

البته این خبر که کمپانی قصد ساخت نسخه بعدی فرانچایز اساسین کرید را در سال 2016 ندارد، به این معنی نیست که در سال 2016 هیچ نسخه از این فرانچایزعرضه نخواهد شد! هنوز نسخه های فرعی ای از این فرانچایز وجود دارد که بنا به گفته کمپانی فرانسوی یوبی سافت، این نسخه ها در سال 2016 به صورت رسمی منتشر خواهند شد. برای مثال بازی Assassin's Creed Chronicles (سری India ) در ماه میلادی جاری عرضه می شود. همچنین در ماه آینده میلادی شاهد عرضه نسخه دیگر از سری Russia این بازی خواهیم بود.

همان طور که می دانید، بازی Assassin's Creed Unity در زمان انتشار باگ ها و مشکلات فراوانی را به همراه داشت و همین علت باعث کاهش فروش این محصول شد اما خوشبختانه در بازی Assassin's Creed Syndicate این مشکلات وجود نداشت و به همین خاطر مشکلات نسخه Unity در فروش زیاد نسخه Syndicate تاثیر گذار بود.

در پایان خبر شایان به ذکر است که بازی مورد انتظار و بی نظیر Assassin's Creed: Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر سال میلادی جاری برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) منتشر شد. پس از گذشت یک ماه این بازی به صورت رسمی برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی توسط کمپانی یوبی سافت منتشر شد که متاسفانه این نسخه دارای باگ های بیشتری نسبت به بقیه پلتفرم ها دارد.

دیدگاه شما در خصوص استراحت دادن یک ساله به فرانچایز محبوب اساسین کرید چیست؟ آیا شما با این اقدام موافق هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع:Gamespot

ارسال نظر