معرفی ۸ محصول و به‌روزرسانی برتر WWDC 2017

کنفرانس WWDC 2017 روز دوشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار شد و در این کنفرانس اپل از محصولات متنوعی رونمایی کرد و یکی از محصولات بسیار شگفت انگیز این کنفرانس بلندگوی هوشمند اپل، هوم پاد است.

معرفی ۸ محصول و به‌روزرسانی برتر WWDC 2017

به گزارش کلیک ، در کنفرانس دیشب اپل ، Craig Federighi،Phil Schiller،Tim Cook بر روی سن آمدند و محصولات و به روز رسانی های جدید اپل را معرفی کردند.

خبر های لو رفته از WWDC نشان می داد که امسال در این کنفرانس از سخت افزار جدید بر روی مک بوک رونمایی می شود و هم چنین خبر هایی نیز از رقیبی برای گوگل هوم و الکسا آمازون به گوش می رسید. هر دو خبر به واقعیت پیوست و می توان بزرگ ترین دستاورد های این کنفرانس را هوم پاد و سخت افزار جدید مک بوک دانست.

8 محصول و به‌روزرسانی برتر WWDC 2017

حالا اسپیکر سیری بسیار سر زبان ها افتاده است و از شب ۱۵ خرداد خبر های زیادی در رابطه با این اسپیکر به گوش می رسد. طبیعی است که اپل در برابر بازار هوشمند ساکت نمی ماند و نمی گذارد گوگل و آمازون این بازار را به دست بگیرند.

این اسپیکر هوشمند منزل هوم پاد HomePod نامیده می شود که براساس مساحت و ابعاد اتاق صدا را تنظیم کرده و به شما پاسخ می دهد، این موضوع نشان دهنده هوش بالای این اسپیکر است. این اسپیکر هم چنین دارای سیستم هماهنگی با اپل موزیک است و کاربر به راحتی با درخواست موسیقی از گوشی هوشمند خود می تواند از اسپیکر سیری خود موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهد. حتی کاربر می تواند در رابطه با آهنگ نیز سؤالاتی بپرسد، به عنوان مثال درامر این آهنگ کیست و یا این آهنگ در چه سالی ساخته شده است و سیری به سرعت به آن ها پاسخ می دهد.

هوم پاد در دو رنگ متفاوت عرضه شده است، مشکی و سفید، شما با استفاده از هوم پاد می توانید وسایل هوشمند منزل را نیز کنترل کنید، هوم پاد با قیمت ۳۴۹ دلار از اول دسامبر عرضه می شود و در بازار کشور های آمریکا، انگلیس و استرالیا وارد خواهد شد و سال بعد به بازار جهانی وارد می شود.

هم چنین اپل از به روز رسانی آی مک نیز صحبت کرد، در به روز رسانی جدید آی مک روشنایی صفحه بیشتر شده و از پردازنده Kaby Lake استفاده شده است که پردازنده نسل هفتم اینتل است. هم چنین آی مک جدید از USB-C نیز پشتیبانی می کند، یکی از قابلیت‌های بسیار قابل توجه آی مک، پشتیبانی از واقعیت مجازی است.

iMac Pro جدید دارای صفحه نمایش ۵K است که قابلیت های بیشتری در نمایش رنگ ها دارد و دارای پردازنده ۸-core Xeon processor است که البته قابلیت ارتقا تا ۱۸ هسته را دارا می باشد.۴ ترابایت SSD،۱۲۸ گیگابایت حافظه ECC و ۴ پورت Thunderbolt 3 از دیگر قابلیت های آن می باشد.

8 محصول و به‌روزرسانی برتر WWDC 2017

قیمت آی مک جدید از ۱۰۹۹ دلار برای مدل ۲۱٫۵ اینچی،۱٫۲۹۹ دلار برای مدل ۴K، مک بوک پرو از قیمت ۱٫۲۹۹ دلار شروع می شود.

ورژن جدید iOS باقابلیت‌های جدید نیز رونمایی شد. در ابتدا در رابطه با به روز رسانی سیری و افزایش قابلیت های آن صحبت هایی شد و حالا دیگر سیری برای شما ترجمه نیز می کند. آی مسیج نیز قابلیت های بسیار خوبی پیدا کرده است و یکی از قابلیت های آن در رابطه با آی مک و ارتباط آی مسیج آیفون و آی مک است. اگر شما پیغامی را از آی مسیج آیفون خود حذف کنید به صورت خودکار از آی مک نیز حذف می شود. یکی از قابلیت های بسیار خوب آی مسیج جدید رابطه آن با سیستم پرداخت اپل یا Apple Pay است که شما از این به بعد با استفاده از آی مسیج نیز می توانید پول مورد نظر را منتقل کنید.

عکاسی و آلبوم عکس نیز در به روز رسانی جدید تقویت شده و یکی از این بهبود ها قابلیت عکاسی در نور کم است که بهبود یافته است. کنترل سنتر جدید نیز ظاهر کاملاً متفاوتی دارد و قابلیت های زیادی برای استفاده از لمس سه بعدی در کنترل سنتر دیده می شود.

8 محصول و به‌روزرسانی برتر WWDC 2017

قابلیت هایی نیز برای امنیت بیشتر دستگاه استفاده شده است و از سیستم شخص به شخص در این به روز رسانی استفاده شده است. در اپل موزیک نیز به روز رسانی های بسیار خوبی دیده شده است و دیگر شما می توانید ببینید که دوستان شما به چه موسیقی گوش می دهند.

اپ استور نیز از قافله تغییر جا نمانده است و تغییرات بسیاری داشته است، در اپ استور قسمت بازی ها و اپلیکیشن ها جدا شده و بازی های روز به کاربران معرفی می شود و برای هر بازی یک تب اختصاصی قرار داده شده است.

8 محصول و به‌روزرسانی برتر WWDC 2017

در آی پد جدید قابلیت داک اضافه شده است که کاربران بتوانند راحت تر فایل های خود را منتقل کرده و در واقع این قابلیت چیزی شبیه به داک مک است. شما می توانید اپلیکیشن، عکس و یا هر فایلی را درگ کرده و به آی مسیج ایمیل و هرکجا که خواستید منتقل کنید و این انتقال با سرعت بسیار خوبی صورت خواهد گرفت. در این میان از قلم اپل نیز رونمایی شد.

8 محصول و به‌روزرسانی برتر WWDC 2017

یکی از مهم ترین دستاورد های این کنفرانس رونمایی اپل از به روز رسانی های ARKit که با استفاده از این به روز رسانی و قابلیتی که در شناخت اشیا به صورت سه بعدی در آن ایجاد شده است به زودی شاهد به روز رسانی های بسیار خوبی در بازی های مثل پوکمون گو خواهیم بود.

8 محصول و به‌روزرسانی برتر WWDC 2017

آی پد پرو حالا در سه سایز ارائه می شود، سایز ۱۰٫۵ اینچی که در روز ۱۵ خرداد در کنفرانس معرفی شد. این آی پد دارای دوربین ۱۲ مگا پیکسلی، مانند آیفون ۷ و دوربین سلفی ۷ مگا پیکسلی است. هم چنین از USB 3.0 نیز پشتیبانی می کند و عمر باتری آن به ۱۰ ساعت بهبود یافته است.

قابلیت جدیدی به آی پد اضافه شده است که این قابلیت ProMotion نام دارد.

آی پد پرو جدید با حافظه ۶۵ گیگابایتی با قیمت ۶۴۹ دلار به فروش می رسد و در حال حاضر در حالت پیش فروش قرار می گیرد و کاربران از هفته بعد می توانند آن را سفارش دهند.

8 محصول و به‌روزرسانی برتر WWDC 2017

ورژن جدید مک او اس، High Sierra نامیده می شود که در این ورژن سافاری دارای قابلیت های بیشتری خواهد بود و سرعت بهتری نیز پیدا کرده است. اپل هم چنین ابزار جدید در ادیت و ویرایش عکس معرفی کرده است که این خبر خوبی برای کاربران فتوشاپ است. مک او اس جدید از واقعیت مجازی پشتیبانی می کند.

به روز رسانی جدید اپل واچ شامل فیس اپ های جدید و مختلفی است، در این به روزرسانی از یادآوری کننده سیری استفاده شده است و از شخصیت های انیمیشن داستان اسباب بازی نیز استفاده شده است. قابلیت هایی به اپل واچ اضافه شده است که در ورزش و فعالیت های روزانه نیز به کاربر کمک می کند.

8 محصول و به‌روزرسانی برتر WWDC 2017

این محصولات و به روزرسانی ها از برترین های WWDC 2017 بود، به روزرسانی های دیگری نیز در این کنفرانس ارائه شد که در آینده در مطالب دیگر به آن ها خواهیم پرداخت.

ارسال نظر