شیا‌ئومی Mi Max 2؛ تبلت یا تلفن همراه؟

رسانه کلیک - شرکت شیائومی به زودی فبلت Mi Max 2 را به بازار‌های جهانی عرضه می‌کند. این گوشی دارای ویژ‌گی‌های سخت‌افزاری مدرن و ایده‌آلی است.

شیا‌ئومی Mi Max 2؛ تبلت یا تلفن همراه؟

شیا‌ئومی سازنده گوشی‌های هوشمند چینی در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. به دنبال استقبال بسیار مردم از محصولات شیائومی، این شرکت پس از فروش موفقیت‌آمیز گوشی هوشمند Mi Max، نسخه دوم و جدید این گوشی را معرفی کرد. در مقایسه با مدل سال گذشته (Mi Max) این گوشی دارای یک باتری مشابه با ظرفیت ۵۳۰۰ میلی آمپر است. علاوه بر این، Mi Max 2 در طراحی، دوربین، سخت‌افزار ارتقا یافته است. برجسته‌ترین ویژگی های این دستگاه به نمایشگر بزرگ و باتری Mi Max 2 معطوف می‌شود. بلندگو‌های استریو این گوشی نیز از جمله ویژگی‌های چند‌رسانه‌ای Mi Max 2 محسوب می‌شود.

Mi Max 2 مجهز به صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی با ویژگی انحنایی ۲٫۵D است. همچنین نمایشگر این گوشی از تکنولوژی محافظتی Corning Gorilla Glass 3 استفاده کرده است. پردازنده Mi Max 2، اسنپدراگون کوالکام ۶۲۵ با فرکانس ۲ گیگاهرتز است از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد البته میزان حافظه داخلی با استفاده از کارت حافظه جانبی به ۱۲۸ گیگابایت افزایش پیدا می‌کند. این گوشی از جمله گوشی‌های هوشمند دو سیم‌کارتی است (Nano + Micro). درباره طراحی بدنه Mi Max 2 می توان گفت شرکت سازنده از یک طراحی جدید برای بدنه گوشی استفاده کرده است که بسیاری آن را شبیه به طراحی بدنه OnePlus 5 می‌دانند. همانند iPhone 7 و OnePlus 5 در بالا و پایین بدنه گوشی نوار‌های آنتن طراحی شده است. این گوشی فقط در رنگ مشکی مات عرضه می‌شود و نسبت به مدل قبلی خود ظریف‌تر است. ابعاد گوشی شیائومی Xiaomi Mi Max 2 ۱۷۴.۱×۸۸.۷×۷.۶mm است و وزن آن ۲۱۱ گرم است. Mi Max 2 با اندروید نوقا ۶.۰ کار می کند و بوسیله سیستم عامل MIUI 8 اجرا می شود. نمایشگر بزرگ Mi Max 2 یک گزینه خوب برای این است که بتواند یک رابط کاربری خوب محسوب شود. گوشی شیائومی Xiaomi Mi Max 2 دارای یک اسکنر اثر انگشت در پشت صفحه نمایش‌ است.

دوربین اصلی گوشی شیائومی Xiaomi Mi Max 2 دارای یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX386 با PDAF و دو فلاش LED است. و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است. گزینه های اتصال شامل ۴G VoLTE، دو باند Wi-Fi 802.11ac، GPS / A-GPS، بلوتوث v4.2، مادون قرمز، یک جک صوتی ۳.۵ میلی متری و یک پورت USB Type-C است. گوشی شیائومی Mi Max 2 دارای یک باتری ۵۳۰۰ میلی آمپری خوب است که دارای سیستم شارژر سریع است. گفته می شود که برای شارژ ۶۸ درصد آن تنها یک ساعت کافی است. شیائومی ادعا می کند که باتری تا دو روز می تواند گوشی را پشتیبانی کند.

فروش Mi Max 2 از روز ۲۰ و ۲۱ جولای (به مناسبت سومین سالگرد Mi) از طریق سایت mi.com آغاز خواهد شد. در کنار فروش از طریق وبسایت، تمامی پارتنر‌های آنلاین و آفلاین شرکت شیائومی مانند: Amazon.in, Flipkart, Tata Cliq, , Paytm Mall, Poorvika, Sangeetha, BigC, Lot Mobiles, Ezone, Hotspot, Vijay Sales فروش گوشی هوشمند Mi Max 2 را از ۲۷ جولای آغار می‌کنند. قیمت این گوشی از ۲۶۴ دلار (۱۶۹۹۹ روپیه هند) شروع می‌شود.

ارسال نظر