اولین ساعت هوشمند شرکت لویی ویتون به بازار خواهد آمد

رسانه کلیک – شرکت لویی ویتون یکی از شرکت های فعال در حوزه مد و لباس اولین ساعت هوشمند خود را به بازار ارائه کرده است.

اولین ساعت هوشمند شرکت لویی ویتون به بازار خواهد آمد

ساعت هوشمند لویی ویتون، که تحت سیستم عامل Android wear 2.0 طراحی شده است، با کمک دو شرکت کوالکوم و گوگل ساخته شده است. قیمت پایه این ساعت در حدود ۲۴۵۰ دلار تخمین زده شده است.

این ساعت که در حدود ۴۲ میلی متر عرض دارد از یک صفحه نمایشگر ۱٫۲ اینچی AMOLED لمسی تشکیل شده است. در این ساعت از پردازنده اسنپدراگون Wear 2100 استفاده شده است. این ساعت همچنین مجهز به رم ۵۲۱ مگا بیت و حافظه داخلی ۵ گیگ است. باطری استفاده شده در این دستگاه ۳۰۰mAh است. نکته مهم این سات که در این ساعت از نمایشگر ضربان قلب اپتیکی استفاده نشده است. گفته می شود این نوع نمایشگر ها تنها در ساعت هوشمند با قیمتی بیشتر از ۳ هزار دلار کاربرد دارند.

ساعت هوشمند لویی ویتون با نام Tambour Horizon به بازار ارائه می شود. لویی ویتون با ارائه این ساعت قصد دارد تا همانند اپل بازار انحصاری ساعت های هوشمند را به خود اختصاص دهد. به عقیده کارشناسان لویی ویتون طراحی منحصر به فردی برای این ساعت در نظر گرفته است. ظاهر این ساعت بسیار جذاب است. این ساعت هوشمند در رنگ های خاکستری، مشکی و قهوه ای به بازار ارائه می شود. همچنین برای این ساعت ۶۰ مدل بند طراحی شده است که نیمی از این تعداد مردانه و بقیه زنانه است.

ارسال نظر