LG X Charge تحولی در دنیای باتری گوشی‌های هوشمند

کلیک - شرکت LG در X Charge قابلیت‌های جدیدی به باتری گوشی‌های هوشمند اضافه کرده‌است.

LG X Charge تحولی در دنیای باتری گوشی‌های هوشمند

اگر دوام باتری گوشی هوشمند برای شما یک معضل است, LG با ایجاد قابلیت‌های جدید در صدد حل این مشکل برآمده‌است. گوشی هوشمند LG X Charge که دارای یک باتری بزرگ و رزولوشن صفحه نمایش لمسی می‌باشد,در راستای عمر بهینه‌ی باتری فناوری جدیدی ارائه داده‌است. طبق اخبار جدید دستگاه از طریق شبکه‌ی Comcast Xfinity کنترل می‌شود،که در پایان ماه ژوئن به قیمت مناسب در دسترس خواهدبود. با اینکه مشخصات این دستگاه با LG G6 مطابقت ندارد,اما پردازنده‌ی دستگاه متناسب با وزن باتری است.

پیش از این گوشی‌هایی با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری مورد استفاده قرار می‌گرفت که عموما حدود یک روز قابلیت نگهداری شارژ را داشتند. LG Charge دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر است که نیاز به شارژ را به حداقل می‌رساند.

pic 1

این دستگاه دارای یک پردازنده‌ی چهار هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی با ۱٫۵ گیگابایت یا ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی است. همچنین امکان تعبیه‌ی MicroSD را داراست. یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید(مخصوص عکس سلفی) عریض آن را پشتیبانی می‌کند. و در نهایت،دارای سیستم عامل Android 7.0 Nuga، با خط اتصال کاربری LG در بالای صفحه می‌باشد.

Xfinity یکی از جدیدترین نوآوری‌های دنیای تلفن همراه است که در ماه آوریل به بازار عرضه شد.X Charge دومین گوشی ال جی است که به شبکه Comcast متصل شده و به LG X Power می‌پیوندد. و در تاریخ ۳۰ ژوئن به قیمت ۱۸۰ دلار عرضه خواهدشد.

ارسال نظر