ساعت Gen 6 فسیل با نسخه جدید WearOS عرضه می‌شود

رسانه کلیک - ساعت هوشمند Gen 6 به عنوان محصول ممتاز کمپانی فسیل از سخت‌افزار پیشرفته و نسخه جدید سیستم‌عامل WearOS استفاده می‌کند و در پاییز عرضه می‌شود.

ساعت Gen 6 فسیل با نسخه جدید WearOS عرضه می‌شود

فسیل یکی از بزرگ‌ترین طرفداران پلتفرم WearOS گوگل است. برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند WearOS حال حاضر مثل فسیل Gen 5 و اسکاگن Falster 3 توسط کمپانی فسیل یا زیرمجموعه‌های آن ساخته شده‌اند. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که کمپانی فسیل، نرم‌افزار WearOS بهبود یافته گوگل را روی ساعت‌های هوشمند خود نصب کند.

گرک مک کلوی، مدیر ارشد تجاری و همین‌طور استیو پروکاپ به عنوان معاون ارشد بخش دستگاه‌های متصل کمپانی فسیل در مصاحبه‌ای با CNET اعلام کرده‌اند که این برند به‌زودی از ساعت‌های هوشمند پیشرفته‌ای رونمایی خواهد کرد که از نسخه جدید WearOS استفاده می‌کند. گوگل، سامسونگ و فیت بیت، نقش مهمی در تولید نسل بعدی ساعت‌های هوشمند فسیل دارند.

یکی از محصولات آینده به نام ساعت Gen 6 فسیل از نسخه بهبود یافته WearOS استفاده کرده و سخت‌افزار آن نسبت به مدل‌های قبلی به صورت چشمگیری ارتقا یافته است. ساعت هوشمند پریمیوم فسیل مجهز به WearOS جدید در پاییز سال جاری عرضه خواهد شد.

طبق گزارش CNET، موج جدید ساعت‌های گوگل تنها شامل یک اسمارت واچ پرچم‌دار متعلق به کمپانی فسیل خواهد بود. برندهای دیگر این شرکت به احتمال زیاد نسخه‌های انحصاری خود را به‌وسیله سیستم‌عامل WearOS تولید می‌کنند. متأسفانه، ساعت‌های قدیمی فسیل به نرم‌افزار جدید ارتقا داده نمی‌شوند.

واژه پریمیوم اصطلاحی است که توسط گوگل، سامسونگ، فیت بیت و فسیل به تولیدات برتر و البته گران‌تر نسبت داده می‌شود. طبق اظهارات مک کلوی، طراحی عالی ساعت Gen 6 فسیل باعث شده تا این محصول، برچسب قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه داشته باشد.

حال که فیت بیت به WearOS اضافه شده است، ادغام این سیستم‌عامل در ساعت هوشمند جدید یک بهبود قابل‌ملاحظه به شمار می‌آید که قطعا رضایت مشتریان را جلب می‌کند. بهبود سرعت، طول عمر بیشتر باتری و ویژگی‌های پیشرفته مرتبط با حفظ سلامت از جمله قابلیت‌های محصول پرمیوم فسیل هستند.

ارسال نظر