سری آیفون 13 اپل دارای ظرفیت باتری بیشتری هستند

رسانه کلیک - طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت TENAA، سری آیفون 13 با طول عمر باتری بیشتری به بازار می‌آیند. ظرفیت باتری مدل مینی، پرو و پرو مکس به ترتیب برابر با 2406، 3095 و 4352 میلی آمپر ساعت است.

سری آیفون 13 اپل دارای ظرفیت باتری بیشتری هستند

گوشی آیفون بدون شک طرفداران بسیاری در تمام جهان دارد. اما طول عمر باتری آن‌ها همواره جزو مسائلی بوده که کاربر از آن ناراضی است. اسناد به ثبت رسیده از سری آیفون 13 نشان می‌دهد شرکت کوپرتینویی این بار تصمیم گرفته باتری بزرگ‌تری در محصولات خود به کار گیرد.

اخیرا افشاگری به نام @LOvetodream تصویری را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته که اساسا متعلق به وب‌سایت TENNA است. به موجب این سند، گوشی جدید نسبت به آیفون 12 از ظرفیت باتری بیشتری بهره می‌برد؛ بدین ترتیب که مدل پرو مکس به جای باتری 3687 میلی آمپر ساعتی به باتری 4352 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و مدل پرو و مینی نیز به ترتیب از باتری 3095 میلی آمپر ساعتی و 2406 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کنند.

با توجه به اینکه باتری سری آیفون 13 بهبود قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است، انتظار می‌رود سایر بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه نیز نسبت به مدل‌های قبلی بهتر و بروزتر باشند.

اما فراموش نکنیم سال گذشته نیز اطلاعات بسیاری درباره سری 12 منتشر شد که برخی از آن‌ها صرفا در حد شایعه بودند و یا بنا به دلایلی هیچ‌گاه عملی نشدند. به عنوان مثال قرار بود آیفون 12 با نمایشگر 120 هرتزی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد نه نمایشگر 60 هرتزی. البته گفته می‌شود احتمال اینکه اپل این قابلیت را در سری جدید اعمال کند بسیار زیاد است ( گوشی iPhone 13 Pro از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد ).

هنوز چند ماه تا مراسم رونمایی اپل باقی مانده است. باید دید تا آن موقع چه اطلاعات دیگری درباره سری پرطرفدار آیفون 13 به بیرون نشر پیدا می‌کند.

ارسال نظر