قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب در سافاری به iOS 14 برگشت

رسانه کلیک - شرکت گوگل دوباره قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب در مرورگر سافاری را برای همه کاربران آیفون با iOS 14 فعال کرده است؛ اما مشخص نیست که این قابلیت تا چه زمانی در دسترس خواهد بود. 

قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب در سافاری به iOS 14 برگشت

قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب در مرورگر سافاری برای گوشی‌های آیفون در سیستم عامل iOS 14 دوباره فعال شده است . این ویژگی از سیستم عامل iPadOS گرفته شده است و با استفاده از آن، کاربران می‌توانند به تماشای فیلم در مرورگر سافاری بپردازند و صفحه مرورگر را کوچک کنند و پایین صفحه بیاورند تا بتوانند کارهای دیگری با گوشی خود انجام دهند.

در این نسخه جدید سیستم عامل iOS شرکت گوگل برای یوتیوب قابلیت تصویر‌در‌تصویر را فعال کرده بود؛ اما دو هفته پیش بدون هیچ توضیحی این قابلیت را غیرفعال کرد و تنها کاربرن پریمیوم یوتیوب به قابلیت تصویر‌در‌تصویر این شبکه اجتماعی در مرورگر سافاری گوشی‌های آیفون خود دسترسی داشتند.

اکنون شرکت گوگل دوباره این قابلیت را برای همه کاربران فعال کرده است اما مشخص نیست که تا چه زمانی که این قابلیت در دسترس کاربران غیر پریمیوم یوتیوب باشد. به نظر نمی‌رسد که این ویژگی برای همیشه یا برای مدت طولانی فعال باشد؛ زیرا این قابلیت به فروش بیشتر اکانت‌های پریمیوم کمک زیادی می‌کند.

ارسال نظر