تقلید Rainbow Six Siege از بازی والورنت

شب گذشته و در جریان فینال مسابقات Charlotte Major بازی Rainbow Six Siege، استودیو یوبیسافت از فصل جدید این بازی با نام Operation Vector Glare رونمایی کرد.

تقلید Rainbow Six Siege از بازی والورنت

Sens نام اپراتور جدید رینبو است که قابلیت آن، شباهت زیادی به قابلیت یکی از شخصیت‌های بازی محبوب Valorant دارد. این اپراتور به سه عدد ROU Light Wheel دسترسی خواهد داشت که این گجت می‌تواند یک دیوار هولوگرافیک ایجاد کند و دید تیم مقابل را به سمت دیگر دیوار ببند. البته گفتی است که این دیوار فقط روی میدان دید تاثیر می‌گذارد و تیرها، گجت‌ها و خود اپراتورها می‌توانند بدون هیچ از این دیوار هولوگرافیک عبور کنند.

Warden در تیم دیفندرها و Glaz در تیم اتکرها می‌توانند به کمک گجت‌هایشان، طرف دیگر دیوارهای هولوگرافیک را به راحتی ببینند؛ همین موضوع باعث شده تا با در دسترس قرار گرفتن Sens، بالانس بین تیم‌های بازی حفظ شود. البته از آنجایی که ROU Light Wheel در دسته گجت‌های پرتابی قرار می‌گیرد، گجت اپراتورهای Jager و Wamai توانایی مقابله با ROU Light Wheel را دارند.

اپراتور جدید، همراه با خود یک اسلحه جدید نیز به بازی می‌آورد. این اسلحه که POF-9 نام دارد و زیر مجموعه اسلحه‌های Assault به حساب می‌آید؛ سنس به اسلحه 417 DMR نیز دسترسی خواهد داشت. یوبیسافت Gonne 6 و پیستول SDP 9mm را به عنوان اسلحه دوم در اختیار اپراتور جدیداش قرار داده است. شما با انتخاب این اپراتور در فصل آینده می‌توانید به گجت‌های ثانویه Hardbreach و Claymore دسترسی داشته باشید.

با اعلام رسمی یوبیسافت قرار است در فصل دوم از سال هفتم، بخش Shooting Rage نیز به رینبو اضافه شود؛ گفتنی است که چنین بخشی در بازی ولورانت نیز وجود دارد. پلیرها می‌توانند از شوتینگ رنج برای تقویت هدف‌گیری یا همان گرم کردن دستشان قبل از شروع بازی استفاده کنند.

فصل Operation Vector Glare در تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) منتشر می‌شود.

ارسال نظر