دارندگان آیفون ۷ باید این ۵ نکته را بدانند

کلیک-  در آیفون تغییرات عمده ای به چشم می خورد، این تغییرات از تغییر دکمه home گرفته تا حذف کردن خروجی جک هدفون گسترده اند ، اگر قصد خرید یک آیفون را دارید باید بدانید که چندین تغییر مهم در این سری بوجود آمده که بهتر است قبل از استفاده از یکی از مُدل های iPhone 7 و ۷ Plus  از آن مطلع باشید. در این مقاله به ذکر  ۵ نکته مهم در آیفون ۷ خواهیم پرداخت.

دارندگان آیفون ۷ باید این ۵ نکته را بدانند

کلیک - در آیفون تغییرات عمده ای به چشم می خورد، این تغییرات از تغییر دکمه home گرفته تا حذف کردن خروجی جک هدفون گسترده اند ، اگر قصد خرید یک آیفون را دارید باید بدانید که چندین تغییر مهم در این سری بوجود آمده که بهتر است قبل از استفاده از یکی از مُدل های iPhone 7 و ۷ Plus از آن مطلع باشید. در این مقاله به ذکر ۵ نکته مهم در آیفون ۷ خواهیم پرداخت.

۱- ضد آب بودن آیفون۷
آیفون ۷ ضد آب است، این یک خبر عالی است در حالی که کاربران اندروید برای یک یا دو سالی از قابلیت ضد آب بودن گوشی های خود لذت می بردند اما اکنون طرفداران Apple می توانند با این قابلیت جدید گوشی های خود را به مکان هایی ببرند که ممکن است در آن محل ها در موقعیت خیس شدن قرار بگیرند و ترسی از خراب شدن گوشی خود نداشته باشند . ولی این را در نظر داشته باشید که درست است که آیفون ۷ ضد آب است ولی به این معنا نیست که ممکن است خراب نشود.
waterproof of iphone 7
کمپانی اپل به کاربران iPhone7 و ۷Plus هشدار داده که در زمانی که گوشی خیس است از شارژ کردن/استفاده از کابل هدفون از طریق پورت دستگاه خودداری کنند که این هشدار به این دلیل می باشد که متصل کردن کابلی به گوشی در زمانی که گوشی خیس می باشد باعث می شود آب به داخل دستگاه نفوذ کرده و به قطعاتی که ضد آب نیستند دسترسی پیدا کرده و به دستگاه صدمه بزند .
پیام اپل واضح است، از قابلیت ضد آب بودن گوشی خود لذت ببرید اما هر کاری که باعث خیس شدن دستگاه از طریق پورت آن می شود را انجام ندهید تا به دستگاه تان صدمه ای وارد نشود .
۲- زنگ هشدار جدید در آیفون ۷
Bedtime یکی از ویژگی های جدید در مورد زنگ هشدار برای کاربران آیفون۷ می باشد. باید گفت که این قابلیت در نسخه بروز شده سیستم عامل iOS10 یا بالاتر وجود دارد. اگرچه این قابلیت منحصراً برای کاربران iPhone 7 نمی باشد ، اما یکی از نکاتی است که کاربران iPhone 7 باید آن را بررسی کنند .
ویژگی جالب قابلیت Bedtime در برنامه Apple's alarm clock به کاربران یادآوری می کند که چه زمانی باید به رختخواب بروند تا خواب کاملی در زمان شب داشته باشند . این برنامه زمانی که عادت دارید بخوابید را بررسی می کند تا به کاربران عادت های خواب های آنها را درست کرده و مشکلات بی خوابی آنها را مشخص کند .
bedtime in ipone 7
برای راه اندازی این قابلیت ، Apple یک فرایند ساده از یک سری سوالات را برای شما درست کرده تا زنگ هشدار شما را برای رفتن به رختخواب و بیدار شدن درست کند . زنگ هشدار صبح همچنین دارای تنظیم صدا می باشد که می توانید برای بیدار شدن آن را تنظیم کنید .
۳- برق آداپتور iphone 7
آداپتور شارژ آیفون ۷ یکی از بزرگترین تغییراتی است که شما نیاز به وفق دادن خود با iPhone 7 یا ۷ Plus دارید نبود خروجی جک هدفون می باشد . یکی از مشکلاتی که در این مورد پیش آمده است نداشتن خروجی هدفون می تواند در زمانی که شما می خواهید همزمان هم آهنگ گوش کرده و هم گوشی خود را شارژ کنید کمی آزار دهنده باشد . خوشبختانه یک راه حل برای این مشکل می باشد .
iphone adapter
Apple یک آداپتور را به شما ارائه می دهد که شما می توانید دو کابل را هم زمان به آن وصل کنید . شما می توانید این کابل را از نمایندگی های رسمس Apple خریداری کنید .
۴- تنظیم حساسیت دکمه Homeدر گوشی
یکی دیگر از تغییرات عمده در گوشی آیفون ۷ حذف کردن دکمه فیزیکی Home می باشد . در حال حاضر دکمه Home از طریق سنسور لمسی به جای یک دکمه فیزیکی در دسترس می باشد که می توانید با ضربه یا لمس کردن آن قسمت سنسور دار از آن استفاده کنید . یک راه برای اینکه هر چه سریع تر به این تغییر عادت کنید این است که حساسیت فشار و یا لمس دکمه Home را تنظیم کنید .
home button in iphone 7
روش انجام کار بدین صورت است :
  • به ترتیب به قسمت های "Settings > General > Home Button." بروید.
  • بر روی یکی از سطح های بازخورد (Feedback) که در قسمت منو ظاهر شده است ضربه بزنید.
  • بر روی "Done" که در قسمت گوشه راست قرار دارد ضربه زده تا تغییرات ذخیره شوند.
۵-تغییر در force-restart آیفون ۷
فرایند force-restart نیز در آیفون ۷ تغییراتی داشته است که این فرایند جدید برای کاربران بسیار مفید بوده است ، اما این انجام به زور راه اندازی مجدد برای شما کمی سخت می باشد آن هم به دلیل حذف دکمه فیزیکی Home می باشد . در زمانی که دستگاه شما حتما باید راه اندازی مجدد شود شما باید برای انجام اینکار دکمه پاور را همزمان با دکمه کم کردن صدا بگیرید تا اینکار انجام شود .
تغییر در force-restart آیفون 7
ارسال نظر