سونی اکسپریا XZ3 با 4 دوربین روانه بازار می شود

رسانه کلیک - در آینده نزدیک از گوشی سونی اکسپریا XZ3 به صورت رسمی رونمایی می شود. بر اساس اطلاعات جدید این دستگاه دارای 4 دوربین است.

سونی اکسپریا XZ3 با 4 دوربین روانه بازار می شود

سونی به معرفی گوشی های هوشمند جدید خود ادامه می دهد. این کمپانی ژاپنی از جدیدترین پرچمدار خود در ماه آوریل رونمایی کرده بود. انتظار می رود نسل آینده پرچمداران سونی چند ماه آینده به صورت رسمی معرفی شود ( گوشی اکسپریا XZ3 پریمیوم در حال توسعه است؛ نسبت تصویر 18:9 و اندروید P ).

در حال حاضر گوشی سونی اکسپریا XZ3 مراحل توسعه خود را طی می کند. به احتمال زیاد با این اسمارت فون در نمایشگاه IFA 2018 ملاقات خواهیم کرد. تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با این محصول شرکت سونی در اینترنت منتشر شده است ( مشخصات اکسپریا XZ3 لو رفت؛ استفاده از دوربین دوگانه اکسپریا XZ2 پریمیوم ).

بر اساس اطلاعات جدید پرچمدار آینده سونی به چهار دوربین مجهز می شود. در بخش جلویی این دستگاه دو دوربین و بر روی پنل پشتی آن نیز دو دوربین قرار می گیرد. سونی در گذشته از دوربین سلفی دوگانه در محصولات خود استفاده کرده بود و اکسپریا XZ2 پریمیوم نیز از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد.

به تازگی تصویری در فضای مجازی لو رفته که ماژول های دوربین سلفی و اصلی سونی اکسپریا XZ3 را به نمایش می گذارد. این احتمال وجود دارد که دوربین های مورد استفاده در پرچمدار آینده سونی با تصویر فاش شده متفاوت باشد ( اولین تصاویر واقعی اکسپریا XZ3 به فضای مجازی راه پیدا کر د).

در رابطه با مشخصات فنی این گوشی هوشمند اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. با این حال پرچمدار آینده سونی مانند بسیاری از پرچمدارانی که در سال جاری میلادی معرفی شده اند به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می شود. انتظار می رود این دستگاه در نسخه پایه خود دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

ارسال نظر