گوشی های سری موتو G7 رونمایی شد

رسانه کلیک - گوشی های سری موتو G7 به صورت رسمی معرفی شدند. این محصولات با قیمت های مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرند.

گوشی های سری موتو G7 رونمایی شد

شرکت موتورولا از گوشی های سری موتو G7 رونمایی کرد. این محصولات از امروز در کشورهای برزیل و مکزیک قابل خریداری هستند و اواسط ماه فوریه در کشورهای اروپایی برای فروش عرضه می شوند. در ادامه به معرفی گوشی های سری موتو G7 می پردازیم.

موتو G7 پلاس

موتو G7 پلاس قدرتمندترین محصول در میان گوشی های سری موتو G7 موتورولا محسوب می شود. این اسمارت فون از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد. این دوربین قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 4K بوده و سنسور 5 مگاپیکسلی آن برای تشخیص عمق مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین سلفی این دستگاه 12 مگاپیکسلی است.

قدرت گوشی موتو G7 پلاس موتورولا را چیپست اسنپدراگون 636 تامین می کند. این پردازنده توسط 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. موتورولا برای این محصول خود سیستم عامل پیش فرض اندروید پای در نظر گرفته است.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اسپیکر استریو اشاره کرد. این محصول قیمتی برابر با 300 یورو دارد.

موتو G7

این گوشی هوشمند مانند برادر خود به صفحه نمایش 6.2 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. دوربین اصلی این محصول از سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را ثبت می کند.

این محصول دارای پردازنده اسنپدراگون 632 بوده و از 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. موتو G7 با قیمتی برابر با 250 یورو در کشورهای اروپایی به فروش می رسد.

موتو G7 پاور

این دستگاه دارای بزرگترین باتری در میان گوشی های سری موتو G7 است. انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. این دستگاه با شارژر 15 واتی به فروش می رسد.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس، پردازنده اسنپدراگون 632، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. این محصول با قیمت 210 یورو به بازار عرضه می شود.

موتو G7 پلی

این محصول قیمتی برابر با 150 یورو داشته و از صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. وظیفه تامین قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 632 برعهده دارد که توسط 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود.

از دیگر مشخصات گوشی موتو جی 7 پلی می توان به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED اشاره کرد.

ارسال نظر