باکس آفیس هفته چهارم آگوست: فیلم آسیایی های ثروتمند دیوانه هنوز صدرنشین است

رسانه کلیک - فیلم آسیایی های ثروتمند دیوانه برای دومین هفته متوالی در Box Office بیشترین فروش را تجربه کرد و به صدرنشینی خود در باکس آفیس هفته چهارم آگوست ادامه داد.

باکس آفیس هفته چهارم آگوست: فیلم آسیایی های ثروتمند دیوانه هنوز صدرنشین است

باکس آفیس هفته چهارم آگوست برای فیلم Crazy Rich Asians خوش یمن بود. فیلم کمپانی برادران وارنر توانست تنها با کاهش 5.7 درصدی فروش در مقایسه با هفته گذشته، برای بار دوم باکس آفیس را فتح کند ( باکس آفیس هفته سوم آگوست: فیلم Crazy Rich Asians در صدر ).

فیلم آسیایی های دیوانه ثروتمند در این هفته 25 میلیون دلار در گیشه فروش داشت. فروش خانگی این فیلم 2 هفته پس از اکران به 76 میلیون دلار رسیده است. انتظار می رود این فیلم در هفته های پیش رو به فروش خانگی بیش از 150 میلیون دلار دست پیدا کند.

فیلم آسیایی های ثروتمند دیوانه در دنیای هالیوود یکی از کمترین میزان افت فروش را تجربه می کند. فیلم Crazy Rich Asians در این هفته در 12 کشور جدید اکران شد و توانست 6 میلیون دلار فروش داشته باشد. مجموع فروش این فیلم در بازارهای خارجی برابر با 7.1 میلیون دلار است.

در مقام دوم باکس آفیس هفته چهارم آگوست شاهد حضور فیلم The Meg هستیم. فیلم مگ در این هفته فروشی برابر با 13 میلیون دلار را تجربه کرد و مجموع فروش خانگی آن را به 105.3 میلیون دلار افزایش داد. این فیلم در بازارهای جهانی فروش 32.7 میلیون دلار داشت. این فیلم از زمان اکران تا به امروز فروش جهانی برابر با 408.6 میلیون دلار داشته است.

فیلم The Happytime Murders در مقام سوم باکس آفیس هفته چهارم آگوست قرار گرفته است. این فیلم فروش ناامیدکننده ای برابر با 10 میلیون دلار داشته و در Metacritic امتیاز 27 را کسب کرده است. در این فیلم بازیگرانی مانند ملیسا مک‌ کارتی به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم ماموریت غیر ممکن 6 با کاهش فروش 26 درصدی فروش در مقایسه با هفته گذشته، در مقام چهارم باکس آفیس هفته چهارم آگوست خودنمایی می کند. فیلم Mission: Impossible - Fallout در این هفته فروشی برابر با 8 میلیون دلار داشت.

در حالی که فروش خانگی این فیلم با بازی تام کروز به 194 میلیون دلار رسیده است، پارامونت انتظار دارد فیلم ماموریت غیر ممکن 6 در بین دیگر فیلم های این مجموعه بیشترین فروش را تجربه کند. فروش جهانی این فیلم به 538 میلیون دلار رسیده است.

مقام پنجم باکس آفیس هفته چهارم آگوست را فیلم کریستوفر رابین تصاحب کرده است. فروش فیلم Christopher Robin در این هفته برابر با 6.3 میلیون دلار بوده که در مقایسه با هفته گذشته کاهشی 28.5 درصدی را تجربه می کند. مجموع فروش خانگی این فیلم به 77.6 میلیون دلار رسیده و در بازارهای جهانی فروشی برابر با 112.7 میلیون دلار داشته است.

در مقام های بعدی باکس آفیس هفته چهارم آگوست به ترتیب شاهد حضور فیلم Mile 22 با فروش 6 میلیون دلار، فیلم آلفا با فروش 5.6 میلیون دلار، فیلم BlacKkKlansman با فروش 5.3 میلیون دلار، فیلم A-X-L با فروش 2.9 میلیون دلار و فیلم اسلندر من با فروش 2.8 میلیون دلار هستیم.

ارسال نظر